Alla inlägg den 15 april 2018

Av Annie - 15 april 2018 18:15


 den här Veckan har flytit på så snabbt. Här kommer lite Gott & blandat :)



  Veckans roligaste. Torsdagens arbetspass. Arbetsträning. Arbetskamrater. leenden. Skratt.

   Berättade att jag lyssnat på boken "Omgiven av idioter", Och vi kunde direkt lista ut vilka färger vi alla är ;)

 

   Veckans glädje. Alla mina motionsrundar i skog och natur. Älskar det. Har blivit 5 stycken denna veckan.

   Så mycket glädje, frisk luft och endorfiner. Har blivit totalt 25 km denna vecka. Wow.

   Det är veckans glädje, motionen Och styrketräningen.

   För såklart, så har det blivit powerstyrka också med vikterna :)


  Veckans vän. Fick paket i slutet av veckan från mina fina vän www.nouw.com/icaibloggen

   Angelica är så omtänksam :)Trots allt hon går igenom, så uppmärksammar hon mig & tänker på mig.

   Vilken FIN vän :) Jag fyller år helgen som kommer ;) 21 April.


  Veckans vardagssyssla. Ja det måste ju vara det eviga tvättandet. Tvättmaskinen går ofta här-

   och som träningstjej går den nog extra ofta ;)

 

   Veckans nyaste. Nytt mobilskal som jag beställt. Faktiskt riktigt nöjd!

 

   Veckans senaste. Ja jag är smått beroende av att gå till frissan. Jag vet. Ska dit i slutet på denna månad.

   Men det är "min grej". Att gå till frissan och fixa håret :)

 

    Här kommer några bilder från min vecka ... ;)


   

   

   

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2018 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards