Direktlänk till inlägg 21 februari 2013

Smoothie ....

Av Annie - 21 februari 2013 18:51

Jag har börjat med smoothies i veckan som mellanmål, det är ju supergott !

Gjorde en igår kväll som jag mumsade på när jag skulle ta medicinerna ( för er som läst min blogg tidigare kanske vet att jag har Diskbråck och tar mediciner för det ... )


Iaf min goda Smoothie som jag gjorde igår innehöll : Annanas, banan, lite vanilj yoghurt, lite mjölk och vatten .. super god vart den   

Kommer en bild här på min Annanas smoothie !


   

Våran fruktskål med godsaker !


Ha det bra bloggare !   



 
 
Linduz

Linduz

21 februari 2013 19:25

Har också kommit in på Smoothie tid nu.
Kör på Vaniljyoghurt det är godast (tror jag).
Mvh/

http://linduz.bloggplatsen.se

Annie

21 februari 2013 19:34

Ja det är ju så gott med smoothie ! Gör nog en ikväll oxå ;-)Brukar oxå ha lite vanilyoghurt i mina ;-)
Mvh/

 
Ida

Ida

21 februari 2013 20:18

Åh den ser supergod ut. Ananas är så gott, en av mina favoritfrukter (om den är färsk iofs)!

SV: Ja de är helt fantastiska tårtor. Jag är glad om jag lyckas med en vanlig tårta. ;) kram

http://lilla-pys.bloggplatsen.se

Annie

22 februari 2013 16:44

Tack så mycket ;-)Ja det är en av mina favorit frukter med, så god ;-)Och den var färsk mm ;-)
Ja verkligen samma här :-)
Kram/

 
Jonna

Jonna

22 februari 2013 14:45

den ser verkligen god ut, du har en fin sida.... fösöktye komma in när du skrev i min blogg men det gick inte, så nu har jag googlat på dig...

http://joul6355.bloggplatsen.se

Annie

22 februari 2013 16:41

Tack så mycket ;-) okej, kul du hittade hit iaf ;-) Välkommen tillbaka igen ;-)
Mvh/

 
Ida

Ida

22 februari 2013 20:47

Blev väldigt sugen på ananas igår, tack vare dig så jag köpte mig en idag. Ska mumsa den imorn tänkte jag! ;)

SV: Tack va gulligt av dig! :) Nu blev jag glad! kramar till dig

http://lilla-pys.bloggplatsen.se

Annie

23 februari 2013 14:55

Vad kul ;-) ja det är verkligen gott med ananas ;-) Varsegod :-) Vad bra ;-)
Kram till dig med

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annie - 22 oktober 2018 19:09

       NU har det hänt något .......            Jag har flyttat och finns numera på annan address, nämligen www.nouw.com/by_anniess        Alttså www.nouw.com/by_anniess         Hoppas vi ses där!           Kramar Annie ..... ...

Av Annie - 22 oktober 2018 18:51

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9792966971

Av Annie - 21 oktober 2018 19:48


  Har så mycket i skallen just nu ....           men ni kommer förstå tids nog ;) mest roliga saker.           Jag har haft en riktigt bra helg och det känns Helt okej med jobb imorrn.           Ska faktiskt bli kul ;)              Är ...

Av Annie - 20 oktober 2018 14:36


     Ha en fin lördag alla läsare & bloggare!      Ska alldeles strax iväg. Bortbjuden på fikakalas och sen middag på det. En helkväll :)        Blir trevligt och kul!        Ha en fin kväll kära Du :)     ...

Av Annie - 19 oktober 2018 12:12


    Inom en snar framtid kommer det nog hända lite saker här på bloggen .. ;)          Annars är det ju fredag idag och det känns toppen. Känner mig lite piggare idag :)       Min helg blir lugn med träning, vila och småfix.      Ja imorr...

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards