Direktlänk till inlägg 8 juli 2013

Grillning och Fotvård!

Av Annie - 8 juli 2013 11:15

Hoppas din helg har varit bra!

I lördags fm var det träning för min del, dvs powewalk och träningsövningar! Blev 7,5 km powerwalk och övningar för mage och ben bla Squats ;-) Känslan efter träning är så härlig, kul när man ser "resultat" också ;-)

Men jag tränar ju först och främst för att bli bättre i mitt Diskbråck!


Sen på kvällen var det Grillning hemma med sambo och en kompis ;-) Härligt och gott!

Var ju fint väder också så det gjorde ju kvällen ännu bättre!

Lite bilder här från kvällen!


   

"Lyxade" till det med Coca cola till maten, dricker sällan läsk annars. Men det var gott till den grillade maten.

Det var soligt och varmt så vi satt ute länge! härligt med sol ;-)


På söndagen så var det Toppen fint väder hos oss, så då var det Solning för mig i trädgården ;-)

Blev en fika i trädgården oxå på eftermiddagen, mysigt!


På kvällen stod Fotvård på schemat, var tvungen att ägna lite tid åt mina stackars fötter ;-) varit dålig på det på sistone .. men nu blev det av i alla fall! Satt med fötterna i fotbad, filade och smörjde in dem.

Så skönt efteråt ;-)

Lite bilder här från det ;-)


   


 
 
Ingen bild

attkyssagrodor

8 juli 2013 12:48

Åh grilla..!!! Det är ju det BÄSTA som finns!! Hmmm jag får nog kolla vem jag kan bjuda in mig hos till helgen och grilla.....

Annie

8 juli 2013 14:20

Ja det är ju såå gott! Och så är det nåt speciellt med att sitta ute och äta på sommaren ;-) Underbart ;-)

 
Ida

Ida

8 juli 2013 20:28

Det är alltid kul när man ser resultat med träningen. Jag är så glad när jag får på mig kläder jag inte kunde ha innan. Dock blev jag lite besviken att jag inte längre kan ha mina favoritbyxor som är för stora. :( Men det är väl bra det också. Ett sånt där fotvårdskit skulle jag också behöva. :) kram

http://lilla-pys.bloggplatsen.se

Annie

9 juli 2013 09:12

Javisst är det ;-)
Ja förstår att det känns lite tråkigt det där med byxorna, men samtidigt bra också.
Ja fötterna behöver lite omvårdnad då och då, har varit dålig på det. Men nu mår dem lite bättre i alla fall ;-)

Kram/

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annie - 22 oktober 2018 19:09

       NU har det hänt något .......            Jag har flyttat och finns numera på annan address, nämligen www.nouw.com/by_anniess        Alttså www.nouw.com/by_anniess         Hoppas vi ses där!           Kramar Annie ..... ...

Av Annie - 22 oktober 2018 18:51

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9792966971

Av Annie - 21 oktober 2018 19:48


  Har så mycket i skallen just nu ....           men ni kommer förstå tids nog ;) mest roliga saker.           Jag har haft en riktigt bra helg och det känns Helt okej med jobb imorrn.           Ska faktiskt bli kul ;)              Är ...

Av Annie - 20 oktober 2018 14:36


     Ha en fin lördag alla läsare & bloggare!      Ska alldeles strax iväg. Bortbjuden på fikakalas och sen middag på det. En helkväll :)        Blir trevligt och kul!        Ha en fin kväll kära Du :)     ...

Av Annie - 19 oktober 2018 12:12


    Inom en snar framtid kommer det nog hända lite saker här på bloggen .. ;)          Annars är det ju fredag idag och det känns toppen. Känner mig lite piggare idag :)       Min helg blir lugn med träning, vila och småfix.      Ja imorr...

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards