Direktlänk till inlägg 6 augusti 2013

Mellanmål !

Av Annie - 6 augusti 2013 13:40

Jag äter mellanmål varje dag. Tränar och promenerar ofta, så då blir jag rejält hungrig och sugen på nånting.

Har blivit hälsosammare också med kosten, det går att äta gott Och nyttigt .. tycker jag i alla fall!

Det gäller bara att bestämma sig! Jag lever hälsosammare nu än för 6 månader sen.

Min kropp mår också bättre när jag äter nyttigare och motinerar, jag blir piggare, gladare etc ;-)


Kommer 2 förslag på goda Och nyttiga mellanmål här ;-)

Dem är riktigt goda båda 2 ;-)


 

Det här är fruktsallad med banan & kiwi, sen över det är Paulins granola med smak av kakao & hallon,

lite naturell kvarg och färska hallon( Vi har hallonbuske i trädgården, så gott med färska hallon ;-)

Super gott och går fort att göra iordning!


 

Det här är kvarg med hallonsmak med mango över, sen Paulins granola över det med smak av hasselnötter & dadlar. Gott !

Jag tycker verkligen om Paulins granola muslin, den är så god!

Mina favoriter är den med smak av kakao & hallon, den med smak av hasselnötter & dadlar ;-)

Köper endast hem denna musli numera. Verkar vara mycket populär också för den tar ofta slut i affären ;-)

Så när vi handlar, så köper jag ofta 2 st förpackningar på en gång ;-)haha så det finns hemma ;-)


Ha en fin dag! <3


 
 
MB

MB

8 augusti 2013 16:21

Jättefin blogg! :)

http://bravebrink.bloggplatsen.se

Annie

8 augusti 2013 16:50

Tack så mycket! kul att höra ;-)

 
Emma

Emma

8 augusti 2013 18:23

När jag badade var de nog iaf 19 grader för man kunde va i ett tag :)
Härliga tips!

http://princessemma.blogg.se

Annie

8 augusti 2013 18:38

Ja det var lite varmare :-)
Tack!;-) Blir många mellanmål för mig, kul att komma på lite nya mellanmål och experimentera lite ;-)

 
Sofia

Sofia

10 augusti 2013 10:06

Vad är kvarg? :)

Sv: Ja bara att komma hemifrån är skönt, jag brukar vara dålig på att slappna av när jag inte e hemma för tänker alltid på djuren hemma men nu när man har husvakt och en pålitlig en så känns det bra :)

http://bian.bloggplatsen.se

Annie

10 augusti 2013 13:11

Kvarg är som en slags färskost av mjölk som smakar lite som naturell yoghurt( om man köper naturell kvarg)men lite tjockare konsistens. Innehåller ganska mycket protein som bygger muskler, så bra om man tränar ;-)
Jag köper oftast kvarg med smak tex hallon eller vanilj ;-)Oj det blev långt svar ;-)

Javisst är det :-)Förstår det, känns bra att ha nån som är pålitlig då! :-)
Kram/

 
Ingen bild

attkyssagrodor

10 augusti 2013 16:10

Så lätt. Och så gott!! Och nyttigt! Mums!!

Annie

10 augusti 2013 16:31

Ja det är ju det ;-) både gott Och nyttigt ;-)gjorde en sån med mango till mellanmål idag mmm ;-)

 
Jenny

Jenny

4 september 2013 19:48

Tack för tipsen! :) Ser gott ut!

http://enviktigresa.bloggplatsen.se

Annie

5 september 2013 12:49

Varsågod ;-) Vad bra! ;-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annie - 22 oktober 2018 19:09

       NU har det hänt något .......            Jag har flyttat och finns numera på annan address, nämligen www.nouw.com/by_anniess        Alttså www.nouw.com/by_anniess         Hoppas vi ses där!           Kramar Annie ..... ...

Av Annie - 22 oktober 2018 18:51

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9792966971

Av Annie - 21 oktober 2018 19:48


  Har så mycket i skallen just nu ....           men ni kommer förstå tids nog ;) mest roliga saker.           Jag har haft en riktigt bra helg och det känns Helt okej med jobb imorrn.           Ska faktiskt bli kul ;)              Är ...

Av Annie - 20 oktober 2018 14:36


     Ha en fin lördag alla läsare & bloggare!      Ska alldeles strax iväg. Bortbjuden på fikakalas och sen middag på det. En helkväll :)        Blir trevligt och kul!        Ha en fin kväll kära Du :)     ...

Av Annie - 19 oktober 2018 12:12


    Inom en snar framtid kommer det nog hända lite saker här på bloggen .. ;)          Annars är det ju fredag idag och det känns toppen. Känner mig lite piggare idag :)       Min helg blir lugn med träning, vila och småfix.      Ja imorr...

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards