Direktlänk till inlägg 16 augusti 2013

Sjuk i dubbel bemärkelse ...

Av Annie - 16 augusti 2013 10:08

Fick feber i onsdagsnatt, så man kan väl sägga att jag är sjuk i dubbel bemärkelse nu ..

Vaknade av feberfrossa då på natten och skakade som ett löv. Tog tempen då och Ja det var feber ..

Kunde inte ta några värktabletter då, eftersom jag tog mina mediciner kvällen innan(för diskbråcket ..)

Blir för nära inpå då .. Så sen kunde inte jag sova nåt mer den natten.

"Flyttade" ner till vardagsrummet med mitt täcke och la mig i soffan och försökte  kolla på tv, men det gick sådär hade sån feber så jag höll på att koka upp! ( kändes det som i alla fall ..)

Fortfarande feber, men den är lägre nu i alla fall :-)

Ja man lyckas ju verkligen ibland! vet inte om man ska skratta eller gråta åt eländet, men verkar roligare att skratta! Humorn är kvar i alla fall!

Kommer en sjuk bild här ...


 

Jag tycker att det är så gott med en riktigt kall glass när jag är sjuk och har feber, så kollade frysen igår och vi hade Magnum-glassar kvar. Vilken lycka!


 

Ja det hoppas jag verkligen !!

 
 
Ida

Ida

16 augusti 2013 12:23

Nej fy! Va trist! Krya på dig snabbt tycker jag!

SV: Tack så mycket. Har faktiskt använt en app på mobilen till den här headern. Photo Grid heter den. Helt okej faktiskt, man kan dock inte göra nått spektakulärt med den. Men jag är nöjd med hur den blev! Kul med en liten förändring iaf! :) kram

http://lilla-pys.bloggplatsen.se

Annie

17 augusti 2013 17:55

Tack så mycket!! ska göra mitt bästa :-)
Jaha, där ser man ;-) den appen har jag tror jag, men har inte fattat hur man ska göra .. så dålig på sånt där.
Ja det är alltid kul!
Kram/

 
Izabell

Izabell

17 augusti 2013 12:43

Din stackare!

Krya-kramar-i-massor <3

http://www.mysbella.blogg.se

Annie

17 augusti 2013 17:56

Tack så mycket söta du!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annie - 22 oktober 2018 19:09

       NU har det hänt något .......            Jag har flyttat och finns numera på annan address, nämligen www.nouw.com/by_anniess        Alttså www.nouw.com/by_anniess         Hoppas vi ses där!           Kramar Annie ..... ...

Av Annie - 22 oktober 2018 18:51

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9792966971

Av Annie - 21 oktober 2018 19:48


  Har så mycket i skallen just nu ....           men ni kommer förstå tids nog ;) mest roliga saker.           Jag har haft en riktigt bra helg och det känns Helt okej med jobb imorrn.           Ska faktiskt bli kul ;)              Är ...

Av Annie - 20 oktober 2018 14:36


     Ha en fin lördag alla läsare & bloggare!      Ska alldeles strax iväg. Bortbjuden på fikakalas och sen middag på det. En helkväll :)        Blir trevligt och kul!        Ha en fin kväll kära Du :)     ...

Av Annie - 19 oktober 2018 12:12


    Inom en snar framtid kommer det nog hända lite saker här på bloggen .. ;)          Annars är det ju fredag idag och det känns toppen. Känner mig lite piggare idag :)       Min helg blir lugn med träning, vila och småfix.      Ja imorr...

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards