Direktlänk till inlägg 22 augusti 2013

Att skratta är medicin för själen ...

Av Annie - 22 augusti 2013 19:17

 

Jag håller med henne! Vad säger ni? ;-)

Att skratta är ju så viktigt .. tror att det kan hjälpa en igenom så mycket i livet, vad det än gäller!


Jag måste säga att jag är ganska glad idag! Nej jag är inte frisk, har fortfarande diskbråck. Och nej jag är inte fri från min värk och smärta heller, jag har fortfarande ont och smärta ....

Men jag mår bra i sinnet idag och det är Helt Okej att vara Jag. Även fast jag har ont och är sjuk !


 

Kram på er <3


 
 
Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

23 augusti 2013 16:13

Vilket bra inlägg. Skönt att du kan känna så även om du är sjuk och har ont. Jo jag har också värk, whiplash, men sedan har jag även ont i lederna, men det är inget jag sökt hjälp för. Hjälp med nacken får jag inte heller. Hamnade hos två värdelösa sjukgymnaster som inte kunde hjälpa mig så försöker härda ut med min egen hjälp.
Stor kram♥

http://patriciac.blogg.se

Annie

24 augusti 2013 13:54

Tack!
Vad jobbigt och vad trist att du inte fått nån bra hjälp av sjukgymnasterna:-(
Som tur är har jag en bra sjukgymnast, som kan en hel del om diskbråck så det känns skönt:-)
Stor kram!

 
Ida

Ida

23 augusti 2013 22:40

Man behöver skatta, mycket och ofta. Håller med om att det är en av de bästa medicinerna. Man kan ju döva smärta med skratt så, du får helt enkelt se till att skratta jämt! ;)

SV: Ja sug du lite på den karamellen ett tag! Det gjorde jag också innan jag publicerade. kram

http://lilla-pys.bloggplatsen.se

Annie

24 augusti 2013 13:56

Ja så är det :-) haha jag får försöka göra det ;-)
Ja det ska jag göra! ;-)
Kram/

 
Sofie

Sofie

25 augusti 2013 19:37

Så sant som det är sagt. Jag har till och med hört talas om skratt-terapi. Bara det säger väl en del! :)

SV: Åh okej! Tänk vad några nålar kan göra egentligen. Fantastiskt.. Jag har verkligen börjat längta nu efter varje gång, blir så himla skönt avslappnad! Kram på dig

http://missmusicnonstop.blogg.se

Annie

26 augusti 2013 15:37

Ja så är det :-)
Ja där ser man .. ja jag kan tänka mig att sån terapi är bra ;-)
Ja jag gillar akupunkturen, det känns bra och får en skön känsla i kroppen! Ja jag blir också väldigt avslappnad och det är ju bra mot värken.
Kram/

 
Malin

Malin

4 september 2013 14:03

Att skratta är nog de bästa som finns. Jag tror verkligen att ett gott skratt förlänger livet :)
kram på dig!

http://malinahlander.bloggplatsen.se

Annie

4 september 2013 14:49

Ja jag håller med, absolut så är det ;-)
Det tror jag med!;-)

Kram tillbaka ;-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annie - 22 oktober 2018 19:09

       NU har det hänt något .......            Jag har flyttat och finns numera på annan address, nämligen www.nouw.com/by_anniess        Alttså www.nouw.com/by_anniess         Hoppas vi ses där!           Kramar Annie ..... ...

Av Annie - 22 oktober 2018 18:51

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9792966971

Av Annie - 21 oktober 2018 19:48


  Har så mycket i skallen just nu ....           men ni kommer förstå tids nog ;) mest roliga saker.           Jag har haft en riktigt bra helg och det känns Helt okej med jobb imorrn.           Ska faktiskt bli kul ;)              Är ...

Av Annie - 20 oktober 2018 14:36


     Ha en fin lördag alla läsare & bloggare!      Ska alldeles strax iväg. Bortbjuden på fikakalas och sen middag på det. En helkväll :)        Blir trevligt och kul!        Ha en fin kväll kära Du :)     ...

Av Annie - 19 oktober 2018 12:12


    Inom en snar framtid kommer det nog hända lite saker här på bloggen .. ;)          Annars är det ju fredag idag och det känns toppen. Känner mig lite piggare idag :)       Min helg blir lugn med träning, vila och småfix.      Ja imorr...

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards