Direktlänk till inlägg 29 augusti 2013

Utmaning!

Av Annie - 29 augusti 2013 15:28



  Jag har blivit utmanad av Ida! 


        Regler: Svara på utmanarens 11 frågor.

                      Kom på 11 frågor till dem som du utmanar.

                      Utmana 11 bloggar med mindre än 200 läsare.

                      Berätta vem du har utmanat.

                      Du får inte utmana den som utmanat dig.




Idas frågor till mig! ;-)


1, Om du skulle återfödas som ett djur, vilket skulle det vara?

Jag skulle vilja vara en katt helt klart, för att jag älskar katter helt enkelt ;-) dem är tuffa små djur tycker jag Och otroligt söta med ;-)


2, Vilken är din favoritblomma?

Jag älskar rosor, så svaret blir rosor helt enkelt!


3, Vad är det konstigaste du nånsin ätit?

Vet inte om jag ätit så mycket konstiga saker men svaret blir nog bläckfisk då!


4, Vilken är din favoriträtt?

Gillar det mesta i matväg så svårt- men det blir nog nån kötträtt med hasselbackspotatis ;-)


5, Vart i hela världen skulle du hellst vilja bo?

Nåt ställe där det är varmt, älskar sommar & sol!


6, Om du bara fick lyssna på en låt i resten av ditt liv, vilken skulle det vara?

Vet nog inte riktigt, jag är en allätare. Men svarar nån låt med P!nk då ;-)


7, Samlar du på något, i såna fall vad och hur många har du?

Svårt, men har sjukt många handväskor haha så det blir nog mitt svar ;-)Har nog 25-30 st haha ;-)


8, Om du fick byta kön för en dag, vad skulle du då göra?

Kanske tråkigt svar, men jag skulle inte vilja vara kille så kom inte på nåt bra ;-) nä jag vill vara tjej! ;-)


9, Vad får dig att vilja byta kanal på teven?

Reklam !!


10, Vad läser du hellst?

Romaner och spännade/thriller böcker!


11, Vad är det dyraste du nånsin köp?

Det är nog våran dubbelsäng som vi köpte för några veckor sen! ;-)



Jag utmamar: patricia, mysbella, attkyssagrodor, linduz, emmakrokii & sofie!

( Blev bara 7, skulle egentligen vara 11 ;-)


Mina frågor till er!


1, Vad föredrar du en kväll på stan el en myskväll i soffan ?

2, Lägenhet eller hus?

3, Om du fick vara ett djur för en dag, vilket djur skulle det vara?

4, Vad är din favoriträtt?

5, Vad tycker du är godast i hela världen?

6, Vilket yrke skulle du vilja ha, om du kunde bli vad du ville?

7, Vad är det dyraste du nånsin köpt?

8, Vilken är din favoritserie?

9, Vad gillar du mest, kaffe eller te?

10, Hur lång är du?

11, Vad är det första du tänker på när du vaknar på morgonen?



Kram på er!

 
 
Ida

Ida

29 augusti 2013 19:01

Så kul att läsa! Många spännande svar! Jag trivs också som tjej men skulle vilja va killen en dag och se hur det var för att sen gå tillbaka till tjej igen! :D

SV: Jag gillar Nalle Puh! kram

http://lilla-pys.bloggplatsen.se

Annie

29 augusti 2013 19:17

Haha vad bra ;-) Ja det förstås ;-)
Ja det var ett gulligt citat/ bild ;-)

Kraam/

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annie - 22 oktober 2018 19:09

       NU har det hänt något .......            Jag har flyttat och finns numera på annan address, nämligen www.nouw.com/by_anniess        Alttså www.nouw.com/by_anniess         Hoppas vi ses där!           Kramar Annie ..... ...

Av Annie - 22 oktober 2018 18:51

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9792966971

Av Annie - 21 oktober 2018 19:48


  Har så mycket i skallen just nu ....           men ni kommer förstå tids nog ;) mest roliga saker.           Jag har haft en riktigt bra helg och det känns Helt okej med jobb imorrn.           Ska faktiskt bli kul ;)              Är ...

Av Annie - 20 oktober 2018 14:36


     Ha en fin lördag alla läsare & bloggare!      Ska alldeles strax iväg. Bortbjuden på fikakalas och sen middag på det. En helkväll :)        Blir trevligt och kul!        Ha en fin kväll kära Du :)     ...

Av Annie - 19 oktober 2018 12:12


    Inom en snar framtid kommer det nog hända lite saker här på bloggen .. ;)          Annars är det ju fredag idag och det känns toppen. Känner mig lite piggare idag :)       Min helg blir lugn med träning, vila och småfix.      Ja imorr...

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards