Direktlänk till inlägg 30 augusti 2013

Plockat grönsaker!

Av Annie - 30 augusti 2013 16:23

 

Har varit och plockat grönsaker från trädgården ;-)

Dem är så mycket godare än dem man köper i affären. Tomaterna är mycket sötare och godare!

Plockade sallad och persilja också, så gott ;-)

Närodlat ! ;-)

Blir sånt till middagen ikväll ;-)


 

Så söta ;-)

Ha en fin/trevlig/mysig fredag! <3

 
 
Ida

Ida

30 augusti 2013 20:35

Åh egenodlat är så gott! När jag var liten så hade vi alltid massa egna grönskaker. Bland annat tomater....de var sjukt goda! Får kanske fixat eget växthus? ;)

SV: Ja hon är bra författare! Mycket humor och igenkännande faktorer. Jag tycker en PW kan vara trevligt men att jogga har aldrig varit kul. Men jag VILL så det kan nog räcka långt. :D
Har ännu inte börjat med det riktiga passet, men hade en genomgång i måndags och det gick okej. Det riktiga börjar på tisdag. pirrigt! kram

http://lilla-pys.bloggplatsen.se

Annie

31 augusti 2013 11:52

Javisst är det! jättegott ;-)
Ja varför inte! ;-)
ja absolut det är hon! Absolut viljan kan göra mycket ;-)
Aha, åh vad kul :-) Lycka till då! det går säkert hur bra som helst ;-)
Kram/

 
Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

30 augusti 2013 21:44

Men vad gott med att ha egna grönsaker:)

Vi ska till Santorini, åker tidigt imorgon på morgonen:)
Så nu hörs vi inte för ens jag kommer hem.
Stor kram

http://patriciac.blogg.se

Annie

31 augusti 2013 11:53

Ja det är ju såå gott ! ;-)
Åh vad kul!! Ha så jättekul då ;-)
Ja det gör vi ;-)

Kram/

 
Sofia

Sofia

31 augusti 2013 09:35

Oj vilka fina stora tomater :) Jag har växthus och plockat gott där hela sommaren, kommer sakna det nu på vintern! :(

http://bian.bloggplatsen.se

Annie

31 augusti 2013 11:54

Tack ;-)Vad kul ;-) Ja så är det, det kommer jag med!

Kram/

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annie - 22 oktober 2018 19:09

       NU har det hänt något .......            Jag har flyttat och finns numera på annan address, nämligen www.nouw.com/by_anniess        Alttså www.nouw.com/by_anniess         Hoppas vi ses där!           Kramar Annie ..... ...

Av Annie - 22 oktober 2018 18:51

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9792966971

Av Annie - 21 oktober 2018 19:48


  Har så mycket i skallen just nu ....           men ni kommer förstå tids nog ;) mest roliga saker.           Jag har haft en riktigt bra helg och det känns Helt okej med jobb imorrn.           Ska faktiskt bli kul ;)              Är ...

Av Annie - 20 oktober 2018 14:36


     Ha en fin lördag alla läsare & bloggare!      Ska alldeles strax iväg. Bortbjuden på fikakalas och sen middag på det. En helkväll :)        Blir trevligt och kul!        Ha en fin kväll kära Du :)     ...

Av Annie - 19 oktober 2018 12:12


    Inom en snar framtid kommer det nog hända lite saker här på bloggen .. ;)          Annars är det ju fredag idag och det känns toppen. Känner mig lite piggare idag :)       Min helg blir lugn med träning, vila och småfix.      Ja imorr...

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards