Direktlänk till inlägg 21 januari 2014

Träning/rehab ....

Av Annie - 21 januari 2014 13:15

 

 

Gillar detta citat och det stämmer på mig. 

Jag tränar Inte för att gå ner i vikt. Jag tränar för att bli starkare, stärka musklerna,

och bygga mer muskler. Framför allt kan min träning hjälpa mig att bli frisk(are) och bara det  gör ju att det är värt alla träningstimmar och slit. För det är Inte lätt, men har man motivationen och glöden inom sig, så fortsätter man. Och tycker det är kul också.

 

Min träning/rehab idag blev träningsövningar/styrka för ben, mage och rumpa.

Efter det även en powerwalk. Sen lunch efter det.

Så känner mig nu mätt, matt i kroppen(på ett bra sätt) och nöjd.

 

Ha en fin Tisdag <3

 
 
Sessie♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Sessie♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

21 januari 2014 14:10

Det där är ett väldigt bra citat och jag tycker du tränar för väldigt bra saker.
kramar

http://sessie.se

Annie

21 januari 2014 14:24

Gillade också det citatet ;-)
Tack så mycket!

 
Lena i Lyckebo

Lena i Lyckebo

21 januari 2014 16:03

Att man gör något bra för sig själv räcker långt. Ha en fin tisdag.
Lena

http://lena-i-lyckebo.bloggplatsen.se

Annie

21 januari 2014 16:13

Ja så är det ;-)
Tack! detsamma till dig :-)

Kram/

 
natalia

natalia

21 januari 2014 16:41

Träning är nyttigt och du är grym på det du gör!

Kram

http://nattis98.bloggplatsen.se

Annie

21 januari 2014 17:09

Tack så mycket!

 
LORISSA

LORISSA

21 januari 2014 16:51

Jag tränar inte heller för vikten, utan bara för att det är roligt. Men eftersom jag inte har några vikt eller muskelmål så äter jag ju inte så bra som jag borde, utan bara smackar i mig allt som jag tål >.< Jag vill också operera min gallblåsa, men kommer mig inte riktigt för :(

http://lorissalovebomb.se

Annie

21 januari 2014 18:12

Låter bra :-)
Jaha ;-)
Jag blev så dålig i min Gallsten så jag hade inget annat val än att operera mig, pga av det så fick jag pankreatit dvs inflammatiom i bukspottkörteln .. och blev jätte sjuk!
Så jag skulle rekommendera operation, men beror väl på hur pass sjuk man är också kanske. Alla blir ju inte så dåliga som jag blev :-(

kram/

 
En plats i solen

En plats i solen

21 januari 2014 20:07

Samma här, tränar inte heller för gå ner i vikt :)

Jag har sett kent live många gånger 8 tror jag det blev i sommras :)

http://enplatsisolen.bloggplatsen.se

Annie

21 januari 2014 20:09

Låter bra ;-)
Ja det var många ggr ;-)

 
luvcatz

luvcatz

21 januari 2014 22:10

Man blir så härligt pepp av att läsa dina inlägg ibland :-)

Jag tränar för att gå ner i vikt :/ har fått pepp idag av en kollega o en kär vän, nu e vi tre personer som ska peppa varann för att gå ner till våra viktmål innan sommaren. - Puh!

Ha en fin kväll!

http://www.luvcatz.bloggplatsen.se

Annie

22 januari 2014 08:23

Vad roligt att höra! Kul att peppa andra med träning ;-)
Vad kul med ett mål :-)Lycka till! ;-)
Ha en fin dag ;-)

kram/

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annie - 22 oktober 2018 19:09

       NU har det hänt något .......            Jag har flyttat och finns numera på annan address, nämligen www.nouw.com/by_anniess        Alttså www.nouw.com/by_anniess         Hoppas vi ses där!           Kramar Annie ..... ...

Av Annie - 22 oktober 2018 18:51

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9792966971

Av Annie - 21 oktober 2018 19:48


  Har så mycket i skallen just nu ....           men ni kommer förstå tids nog ;) mest roliga saker.           Jag har haft en riktigt bra helg och det känns Helt okej med jobb imorrn.           Ska faktiskt bli kul ;)              Är ...

Av Annie - 20 oktober 2018 14:36


     Ha en fin lördag alla läsare & bloggare!      Ska alldeles strax iväg. Bortbjuden på fikakalas och sen middag på det. En helkväll :)        Blir trevligt och kul!        Ha en fin kväll kära Du :)     ...

Av Annie - 19 oktober 2018 12:12


    Inom en snar framtid kommer det nog hända lite saker här på bloggen .. ;)          Annars är det ju fredag idag och det känns toppen. Känner mig lite piggare idag :)       Min helg blir lugn med träning, vila och småfix.      Ja imorr...

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Januari 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards