Alla inlägg den 16 juni 2014

Av Annie - 16 juni 2014 14:00


Måendet idag är inte på topp. Har en del att fundera på och har sån jobbig värk idag.

Alla ni tjejer vet vad jag pratar om .. Ja det där en gång i månaden som kommer.

Har sån jobbig mensvärk. Riktigt jobbig verkligen .. Usch för det.

Och när mensvärken kommer, så kommer ofta också huvudvärken ...

 

Kunde i alla fall förmå mig att göra min träning på morgonen, och det var skönt.

Veckans första idag ;-) Styrketräning och powerwalk.

 

Plingade på dörren här för en stund sen. Ska gå över till grannen och fika.

Hon hade bakat. Trevligt och mysigt!

Skönt göra nåt annat en liten stund och skingra tankarna.

 

 

 

 Livet är inte bara glädjeämnen och champagne. Livet kan även bestå av tråkiga saker

som händer eller sjukdomar som drabbar oss. Eller människor som sviker.

Men det underlättar om man försöker tänka positivt. Jag lovar!

 

Jag skriver inte så mycket om min bakgrund här i bloggen.

Men jag har gått igenom min skörd av jobbiga saker och kriser i livet.

Men det har också gjort mig till en starkare människa. Det som inte dödar dig, gör dig starkare!

 

Kram på er, kära läsare!<3

 

 

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards