Alla inlägg den 2 juli 2014

Av Annie - 2 juli 2014 18:30


Det känns som om jag håller på att inkubera.

Trist men sant tror jag. Ont i halsen. Varm/kall om vartannat. Känner mig febrig.

Försöker mota allt vad jag kan. Men vet inte om det lyckas.

Ska göra en Cocktail snart bestående av te, citron och vitlök. Mycket vitlök.

 

Tänkte dela med mig av nåt personligt.

När jag var 12 år så var jag med om att ge ut en bok.

En diktbok. En bok med dikter skrivna av barn, bla Min dikt.

 

Den varma solen sken på mig.

Värmen kom närmare och närmare.

Jag kände kärleken droppa i mig.

Det kändes härligt och det pirrade i magen.

Då var jag lycklig.

 

Skriven av Annie. 12 år gammal.

 

 

 

Av Annie - 2 juli 2014 13:00



Goddag kära läsare!:-)

 

Blev ändrade planer för mig idag. Har vilodag, men hade tänkt köra nån lättare konditionsträning

som jogging eller powerwalk.

Men ... jag vaknade med ont i halsen, trötthet och allmänt hängig.

Så idag blir det absolut ingen motion eller ens pw.

 

Och vet ni vad? Första tanken som slår mig .. Jag vill inte bli sjuk, för då kan jag inte träna! haha ;-) ..

Jag är så van vid träningen nu och tycker det är så kul att träna! :-)

Men det blir som det blir helt enkelt. I såna fall, så kommer jag igen sen igen!

 

Så denna onsdag blir väldigt lugn.

Ska försöka kurera mig med c-vitamin, mycket vätska, kan jang och listerine. Och hoppas det hjälper.

Sen ska jag dricka massor av te och vila i soffan. Och ta ett fotbad tror jag.

Hur ser din onsdag ut kära läsare? :-)

 

Ett citat med lite pepp ;-)

 

 

 

 

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21 22 23
24
25
26 27
28 29 30
31
<<< Juli 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards