Alla inlägg den 30 september 2014

Av Annie - 30 september 2014 13:26


Hallå kära vänner, blogg-vänner och läsare<3

 

Har inte skett så mycket på fronten här sen sist. Har verkligen ingen ork.

Nog nåt virus som spökar i kroppen. Är förkyld, hängig och haft världens huvudvärk.

Var mer eller mindre sängliggande hela dan igår pga kraftig huvudvärk (eller migrän ..)

 

Fick lite deja vu känslor då .. Hoppas verkligen att huvudvärken beror på förkylningen och inget annat.

För några år sen hade jag kraftiga problem med huvudvärk och migrän.

Efter många vändor vart det till slut akuten, röntgen och läkare.

Så huvudvärk är inte bara lite ont i huvudet för mig, utan då lyssnar jag verkligen på kroppen.

Och tar det lugnt. Verkligen lugnt!

 

Vet inte om detta stämmer. Tyckte bara det stämde in på inlägget. Nån som provat detta?

 

 

 

 

 

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards