Alla inlägg den 5 februari 2015

Av Annie - 5 februari 2015 15:49

 

        Igår hade vi upprop och kursintroduktion på skolan (högskolan). Känner redan att denna kursen

        passar mig. Kursen handlar om sjukdomar & fysisk aktivitet, så den handlar till stor del om att

        behandla sjukdomar med träning och fysisk aktivitet. Och det är ju verkligen mitt liv!

        Så mina egna erfarenheter kommer nog att komma till användning tror jag ...

        Kursen började på en gång med flera föreläsningar och  .. det var så intressant & kul!

        Känner verkligen att jag brinner för hälsa och träning och vill helst jobba med det i framtiden ;)

 

        Sen till hösten ska jag söka program och jag hoppas verkligen att jag kommer in på nåt

        program då. Ska försöka söka flera program , så att jag (förhoppningsvis) kommer in

        på något program. Vet ju inte hur det blir .. men hoppas!

 

        Igår fick vi lära oss ett väldigt bra och klokt citat ;)

 

        Att motivera andra är som att leda en häst ...

       -Det går inte att skjuta på ... -Eller dra framåt ... -Det går bara att gå bredvid!

 

        Hur har ni det denna torsdag, kära läsare & bloggvänner? :)

 

    

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10 11 12 13
14
15
16 17
18
19 20 21 22
23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards