Alla inlägg den 8 maj 2015

Av Annie - 8 maj 2015 20:00


     Varning för gnäll inlägg!

 

    Det håller på att bli för mycket nu känner jag. Även jag har en gräns, och den är på väg att passeras.

    Har fått mer ont. Ont i ljumskarna och mer ont i ryggen. Så det vart en akut läkartid på Hc idag.

    Massa prover tagna. Igen .. Fick svar på några prover direkt och några svar kommer nästa vecka.

    Och sjukgymnasten ringde upp. Tid hos honom nästa vecka. Men han verkar bra.

    Ny undersökning igen. Hoppas på att få några svar då.

 

    Jag undrar hur mycket värk vissa människor ska behöva stå ut med egentligen? Kan det inte räcka nu?

    Kommer knappt ihåg hur det känns att vara värkfri en hel dag. För att inte tala om en hel vecka.

    Hur mitt liv såg ut innan all värk kom och innan diskbråcken i nacken?

    Och den värken har iaf blivit bättre, men då kommer annan ny värk. Värk i ljumskar och rygg :(

 

     Min gräns är nådd nu. Färdiggnällt. Over and out!

    

     Om jag har en ängel däruppe.Som ser mig .. Snälla är det inte min tur nu. Att få leva livet.

     Vore kul att få leva livet till fullo. Kunna göra alla dem sakerna jag vill göra. Utan det onda.

 

     Hoppas DU mår bättre & har en fin fredag*

 

   

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards