Alla inlägg den 26 juli 2015

Av Annie - 26 juli 2015 19:45


  Hej kära läsare, besökare, bloggare och bloggvänner.

 
  Jag har inte skrivit nåt personligt inlägg på ett tag. Blir ibland så less på mig själv och mitt mående,

  så jag "bara orkar inte". Utan skriver hellre om åsikter och andra saker.

  Men då och då kommer en uppdatering. Som nu.

 

  Så vad har hänt sen sist då i mitt liv?

 
  Jo det har hänt en hel del. Jag har varit och tagit flera blodprov på Hc ( Inte fått svar än på dem ),

  sen har jag fått kallelse till 2 olika MR-undersökningar som jag ska göra på sjukhuset.

  Så om man räknar med den som jag redan gjort på halsryggen och ländryggen, så blir det 3 MR

  inom loppet av 1,5 månad. Det är rekord kan jag säga.

  Och dem här sista 2 har gått fort. Från läkartid-MR undersökning=2 veckor.

 

  Och det är snabbt! kan jag säga. Ibland kan man få vänta flera månader på att få göra MR.

  Bränningarna och stickningarna i kroppsdelar har även utökats med muskelryckningar. Hm ..

  Den senare MR som jag ska göra är på huvudet ( hjärnan ).

 

  Jag är ändå rejält tacksam och nöjd med min Hc som skickar mig på dessa undersökningar!

  Att dem ändå tar mina symtom och besvär på allvar. Det känns ändå bra i allt detta. Tryggt på nåt sätt.


  Sen här det hänt lite annat också. Skrev förut om nåt nytt som skulle ske i höst för mig ...

 

  Jag har blivit antagen till högskola och utbildning nu i höst! Och efter mycket funderingar

  och tankar .. Jag har tackat JA. Det får helt enkelt bära eller brista!


  Jag tänker börja min utbildning, och hoppas att det går bra! Det får gå, som det går helt enkelt ..

  I värsta fall, får jag väl ta studieuppehåll eller hoppa av. Men jag provar och kör på.

   

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards