Alla inlägg den 6 maj 2016

Av Annie - 6 maj 2016 19:30


         1. Högklackat eller sneakers?  Sneakers .. 
         2. Blondin eller brunett?  Blondin ....

         3. Fixa frissan på salong eller naglarna?  Frissan ...
         4. Iphone eller smartphone? Smartphone väljer jag ...

         5. H&M eller Vila/vero moda?  Vila/Vero moda ...

         6. Hus på landet el lgh i stan?  Hus på landet ...
         7. Något jag inte kan tänka mig att vara utan? Körkort och bil ...
         8. Vad gör dig glad? Sommar, vänner, mysiga middagar, grillning i trädgården ...
         9. Vad gör dig arg? Hemska brott, orättvisor, mobbing mm ...
         10. Tidfördriv som jag gillar att syssla med: Baka, gärna lite egna recept, teckna ...
         11. Vad är det för färg på din bil?  Min pärla är röd, med snygga fälgar ..
         12. Har du åkt polisbil nån gång?  Haha, nä jag är väl ingen brottsling .. ;)
         13. Nåt som vi kanske inte vet om dig? Har varit kartläsare på en rallytävling ...
         14. Favvo style på håret?  Långt, blont och lockigt. Är dock värdelös på att locka håret ... ;)
         15. Godaste strösslet på sommarglassen?  Älskar lakritsströssel ...
         16. Partykväll på stan eller mysig middag med vännerna?  Mysig middag, helt klart ...
         17. Chips eller popcorn? Chips ...
         18. Nåt om mig? Gillar bak-matlagningsprogram & står gärna i köket och bakar/lagar nåt gott ...
         19. Vart är du uppvuxen? I villa utanför Stockholm ...
         20. Bor du i Sthlm nu med? Nope ...
         21. Gillar du att campa?  Det är inte min grej ...
         22. Det bästa med att bo på hotell?  Hotellfrukosten ...
         23. Vem känner dig allra bäst av alla människor på jorden? Min älskade sambo ...
         24. Hur länge har du bloggat? 3,5 år ...
         25. Vad ska du göra när du svarat på dessa frågor?  Ta en fika ute i trädgården ...     

         26. Något som är gott att grilla?  Finns så mycket. Men säger blandat grillspett & majskolv ..        
         27. Nämn en plats som ger dig lugn och gör dig lycklig? Landstället utanför Norrtälje, i roslagen ..


   

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards