Direktlänk till inlägg 5 februari 2017

Min söndag ..

Av Annie - 5 februari 2017 19:00


   Hej kära bloggare och läsare ... :)


   Denna söndag har jag spenderat med att göra lite olika saker. Har iaf ...


  -Tagit en längre promenad på 5 km, riktigt skönt :)

  -Tagit mig an tvätthögen hemma :)

  -Beställt hem saker från www.skapamer.se Mer material till min konstnärssjäl ;)


   Hur har Din söndag varit?


   Dessa nya leggings trivs jag så bra i, så sköna och gillar stilen :)

   Köpta på cubus för ynka 99 kr. Verkligen prisvärda ;)

   Älskar att gå i leggings och mysbyxor hemma-det är bäst :)


   

 
 
åsa i åsele

åsa i åsele

5 februari 2017 19:33

Jag å Elin har varit på utflykt idag, vi åkte vid 9tiden å kom hem strax efter kl 17 :) En bra söndag.

kram

http://naltanorrland.blogspot.se

 
Madde / Livet som mamma lärare och doula i Dalarna

Madde / Livet som mamma lärare och doula i Dalarna

5 februari 2017 20:22

Åh lät underbart med promenaden :)

http://www.saramadeleine.se

 
natalia

natalia

5 februari 2017 20:36

Låter som en bra dag :=)

http://nouw.com/nattis

 
Photo by E M E R E L L A

Photo by E M E R E L L A

5 februari 2017 21:00

Oj så hurtig du är :) Jag måste nog också bli bättre på att vara ute och gå :)

Kolla gärna in min senaste youtube video och tryck till vad du tycker :) Annars så hoppas jag att din helg har varit toppen :)

http://emerella.blogg.se

 
Emm

Emm

5 februari 2017 21:22

Åhh vad underbart med promenix. Hoppas du hade en skön helg!

http://www.motherofbutterflies.blogg.se

 
Annelie

Annelie

5 februari 2017 22:14

Gick också mycket i leggins när jag var smal,, finns ju så mycket snygga nu för tiden.

Min söndag har haft besök av "Herr Huvudvärk" hela dagen lkång, han har inte haft vett att gå härifrån ännu.. :o((
Men jag har suttit en del vid den stationära datorn, lagt pussel och kikat på ett elektriskt höj-sänkbart skapar-skrivbord till mig.
Sedan har vi flyttat om lite på två köksbänkar här hemma.

Ha nu en fin kommande vecka... // Kramar Annelie

http://gifta6570.bloggplatsen.se

 
natalia

natalia

6 februari 2017 08:51

Hoppas du får en fin måndag!

http://nouw.com/nattis

 
Maria

Maria

6 februari 2017 09:54

Å vad fina leggings! =) älskar själv leggings då jag får ont av vanliga jeans och byxor.

Ångrar mig lite när jag hittade ett par snygga jeansleggings på city gross men tyckte de var för dyra, snåla jag ;) haha

Iaf är det toppen att så många butiker har jättefina olika sorters leggings att välja bland :)

Låter som en jättemysig söndag du haft :) jag själv och Zazza var nere vid havet och njöt trots regnet, och jag kunde tom springa ikapp med henne ^^

Sv: Vad skönt att du lyckats gå upp lite i vikt, den vikten är faktiskt det jag också strävar efter.

Har inte vägt mig men känner att jag gått upp. Men jag väger hellre lite mer än mår så dåligt som jag gjorde.

Tack vännen det värmer så, ska du veta. Säger detsamma till dig, vilken pingla du är ;) naturlig skönhet.

Hade faktiskt inte sminkat mig om jag inte haft problem med aknen. Men sen som du säger så är det kul att få fixa till sig.

Har kommit på att mandelolja är toppen för oss med akne och istället för foundation så funkar en bb-creme mycket bättre.

Sen förlåt att jag skriver av mig mycket kring "killen som glor ner mig" behövde helt enkelt ventilera de :)

Har väl äntligen kommit på att vissa människor bara glor utan att mena något med det, så nu när killen "kör väldigt sakta förbi mig" så vänder jag bara bort blicken och ignorerar.

Kan väl också berätta om en annan incident. Har väl inte direkt lagt märke till det mer än denna gången.

Där jag handlar så finns en kille som brukar titta väldigt intensivt. Iaf denna gången, (fick vänta en stund vid kassan eftersom dom packar upp varor samtidigt.)

När han kom, verkligen sken upp och vilket leende haha iaf han försökte få igång en konversation. Lite smågulligt faktiskt. Då jag jobbat hela dan så var jag lite off haha samt blyg.

Ska bli roligt och se vad som händer nästa gång jag handlar ^^

Många kramar


http://overleva-uretrit.bloggplatsen.se

 
Maria

Maria

6 februari 2017 09:55

<3<3<3

http://overleva-uretrit.bloggplatsen.se

 
Hanna

Hanna

6 februari 2017 11:17

Ha en bra måndag!

http://Nouw.com/hannawahlberg

 
Photo by E M E R E L L A

Photo by E M E R E L L A

6 februari 2017 14:28

Åh tack snälla du :)

Älskar dina tränings tights! :)

http://emerella.blogg.se

 
Kattis

Kattis

6 februari 2017 15:17

Finns inget bättre än mjukisbyxor när man är hemma...bär inget annat när jag är hemma och ledig!:D Vilket leggingsfynd!
Så skönt med långpromenad trots det trist vädret vi har...håller verkligen tummarna för att vi faktiskt får sol imorgon!:)

sv: Eller hur!? Svettas grisar ens på samma sätt som vi? Haha finns så många roliga liknelser man inte förstår!:P

Kram

http://stellaefoto.blogg.se

 
it_is/Anette

it_is/Anette

6 februari 2017 15:26

Jobbat jobbat jobbat *ler*... har ett pass kvar sen lite ledigt...
Jag har en tvätthög här med om du får brist på sysselsättning *Ler*

SV: ja du dieterna - man blir skrämd över hur många idiotiska saker folk gått på i sin jakt i att tappa kilon - bli snygg...

Kramar

http://itismadeby.bloggplatsen.se

 
Maria

Maria

6 februari 2017 17:02

oj, 5 km, det var bra gjort. Jag kämpar på än med mina 2 km. Men allt är väl bättre än inget :)
Jätte snygga leggings! Jag älskar leggings. Använder mest mina svarta, men har ett par lila med döskallar som är lite kul. Kanske borde använda dom oftare än vad jag gör :)
Hur har din dag varit?
Kram

http://www.olikasidoravlivet.blogg.se

 
deninrekampen

deninrekampen

6 februari 2017 18:16

Sv: Tack vännen, borde ju göra det nu när jag tränat lite med ju! ;) Annars är det ju något knas haha xD

Ja toppen med att det är lite lärorikt ;)

Tack för att du är en sådan underbar människa, Kram! <3

http://deninrekampen.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annie - 22 oktober 2018 19:09

       NU har det hänt något .......            Jag har flyttat och finns numera på annan address, nämligen www.nouw.com/by_anniess        Alttså www.nouw.com/by_anniess         Hoppas vi ses där!           Kramar Annie ..... ...

Av Annie - 22 oktober 2018 18:51

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9792966971

Av Annie - 21 oktober 2018 19:48


  Har så mycket i skallen just nu ....           men ni kommer förstå tids nog ;) mest roliga saker.           Jag har haft en riktigt bra helg och det känns Helt okej med jobb imorrn.           Ska faktiskt bli kul ;)              Är ...

Av Annie - 20 oktober 2018 14:36


     Ha en fin lördag alla läsare & bloggare!      Ska alldeles strax iväg. Bortbjuden på fikakalas och sen middag på det. En helkväll :)        Blir trevligt och kul!        Ha en fin kväll kära Du :)     ...

Av Annie - 19 oktober 2018 12:12


    Inom en snar framtid kommer det nog hända lite saker här på bloggen .. ;)          Annars är det ju fredag idag och det känns toppen. Känner mig lite piggare idag :)       Min helg blir lugn med träning, vila och småfix.      Ja imorr...

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16
17
18 19
20 21 22
23
24 25 26
27 28
<<< Februari 2017 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards