Direktlänk till inlägg 24 februari 2017

Älskar fredagar ..

Av Annie - 24 februari 2017 19:00


  Så då är det fredag igen, jag älskar fredagar ...

  Helgen står för dörren och vi är lediga tillsammans jag och mannen i mitt liv ;)

 

  Ja i tisdags började ju jag arbetsträna och tycker det gått OK ändå. Visst mycket nytt,

  både för att det är ny arbetsgivare och nytt för mig-

  pga att jag inte har befunnit mig i arbetslivet på 5 år ca.

  Så det är inte konstigt att jag känner det jag känner, men det känns ändå helt ok.

  Har ju varit sjukskriven 2 omgångar och pluggat därimellan.


  Idag har jag varit till fysioterapeuten och tagit en långpromenad.

  Det var kyligt, men solen sken-så det var en härlig promenad i 1 timme :)


  Hur har din fredag varit?


   

 
 
åsa i åsele

åsa i åsele

24 februari 2017 20:26

Min fredag går att sammanfatta i ordet *aldrig bli förvånad*

Vad får Du göra då Du arbetstränar och hur många timmar nu till å börja med?

Jag hoppas Du har en fin fredagskväll, kram

http://naltanorrland.blogspot.se

 
Madde / Livet som mamma lärare och doula i Dalarna

Madde / Livet som mamma lärare och doula i Dalarna

24 februari 2017 22:27

Åh så härligt att du arbetstränar och hoppas hoppas det ska gå bra för dig :)

http://www.saramadeleine.se

 
Linda

Linda

25 februari 2017 08:08

Mys! Min fredag bestod av plugg o serier :-)

http://lindaviktoria.se

 
natalia

natalia

25 februari 2017 08:59

Vi såg på Lions, sjukt bra film!

http://nouw.com/nattis

 
Moa

Moa

25 februari 2017 09:07

Vad härligt med promenad!

http://moakandelin.devote.se

 
Amanda Jona [SPONTAN]

Amanda Jona [SPONTAN]

25 februari 2017 11:14

Lycka till med arbetsträningen! :D

http://spontan.blogg.se

 
Kattis

Kattis

25 februari 2017 11:17

Vad härligt att det känns ok med arbetsträningen ändå och perfekt med gemensam ledig dag!:) Min fredag började med jobb och sedan promenad i solen, fixade mat tillsammans med mannen och sedan njöt vi av den med lite vin till och en film.:)

sv: Tack så mycket och hoppas även du får en bra helg!:D

Kram

http://stellaefoto.blogg.se

 
it_is/Anette

it_is/Anette

25 februari 2017 11:38

Älskar dina positiva inlägg dom sprudlar av energi som gör att även jag känner mig peppad att röra på mig, ta tag i saker...

Måste vara skönt o även lite skrämmande att komma ut i arbetslivet igen - skönt för att du just kommer igång - får komma ut... men lite skrämmande för att du inte vet hur det kommer kännas, kommer det bli bakslag osv...

sv: Jag försöker göra likadant, får jag någon bra idé så knackar jag ner den... men ibland måste den också finputsas innan den läggs ut - eller så känns inte ämnet rätt just då... Men ofta så är det neutrala ämnen så det är bara att ösa ut så ser man så produktiv ut så... bara det att allt mitt förskrivna är slut *ler* ja allt färdigskrivet.. men det kommer säkert några dagar här sen då det bubblar över allt som finns i huvudet o då jäklar blir det inlägg att spara för tider då det är stopp...

Jobbar *ler* nääää vad ovanligt - men det kommer bli en bra helg, solen lyser, jobbar med kanonhärliga människor... lönehelg så det kanske blir fart = tiden går fort... har jag tur så kanske jag kan få en kram eller två också *ler*

Kramar

http://itismadeby.bloggplatsen.se

 
Days by Johanna

Days by Johanna

25 februari 2017 18:06

Skönt det gått bra och arbetsträna :)

http://daysbyjohanna.blogg.se

 
natalia

natalia

25 februari 2017 19:18

Hoppas du haft en bra dag :)

http://nouw.com/nattis

 
Annelie

Annelie

26 februari 2017 10:34

Härligt att läsa om att arbetsträningen går så bra som den gör..
Gött att få komma ut på något, se något annat än bara sin respektive och sina 4 väggar.

Ha nu en jättefin söndag.. // Kramar om Annelie

http://gifta6570.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annie - 22 oktober 2018 19:09

       NU har det hänt något .......            Jag har flyttat och finns numera på annan address, nämligen www.nouw.com/by_anniess        Alttså www.nouw.com/by_anniess         Hoppas vi ses där!           Kramar Annie ..... ...

Av Annie - 22 oktober 2018 18:51

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9792966971

Av Annie - 21 oktober 2018 19:48


  Har så mycket i skallen just nu ....           men ni kommer förstå tids nog ;) mest roliga saker.           Jag har haft en riktigt bra helg och det känns Helt okej med jobb imorrn.           Ska faktiskt bli kul ;)              Är ...

Av Annie - 20 oktober 2018 14:36


     Ha en fin lördag alla läsare & bloggare!      Ska alldeles strax iväg. Bortbjuden på fikakalas och sen middag på det. En helkväll :)        Blir trevligt och kul!        Ha en fin kväll kära Du :)     ...

Av Annie - 19 oktober 2018 12:12


    Inom en snar framtid kommer det nog hända lite saker här på bloggen .. ;)          Annars är det ju fredag idag och det känns toppen. Känner mig lite piggare idag :)       Min helg blir lugn med träning, vila och småfix.      Ja imorr...

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16
17
18 19
20 21 22
23
24 25 26
27 28
<<< Februari 2017 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Skapa flashcards