Direktlänk till inlägg 2 maj 2017

Har du gjort nåt mer idag?

Av Annie - 2 maj 2017 20:00


    Vad Gjorde du idag på fm?


         -Jag arbetstränade och jag stannade även kvar lite efter jag slutat och pratade med min arbetskamrat.

          Har nog bästa arbetsträningen :)


     Och senare på em, vad hände då?


         -Efter lunch så satt jag ett tag vid datorn och bloggen. Sen vart det en härlig Pw i en timme ;)

          Så underbart väder idag. Får bara så härliga känslor i kroppen ;)

 

      Dagens känsla?


          -Lycka. Jag är lycklig :)


     Har du gjort nåt mer idag?


         -Har gjort flera saker, men bla så målade jag klart min nya målning.

         Gjorde denna med mina sharpies-pennor-gillar dem verkligen!


         




  

 
 
Amanda CL

Amanda CL

2 maj 2017 20:53

tycker verkligen att den är skitcooooool!!!!

jag tror att den största känslan för mig också har varit lycka idag :)

sv: har fortfarande inte måla dem, men så fort jag gjort det ska jag visa! :)

http://amandacarlberg.se

 
★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lä

★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lä

2 maj 2017 21:59

Åh så fint att läsa om att du är lycklig. Det riktigt värmer :)

http://www.saramadeleine.se

 
Maria

Maria

2 maj 2017 22:14

Jätte fin målning :)

http://www.olikasidoravlivet.blogg.se

Annie

3 maj 2017 08:44

Hej vännen :)

Får tyvärr svara här, lyckas inte kommentera hos dig. Trycker kommentera men kommer bara till andra sidor då tex unicef jättekonstigt ..
Vet du nåt om det?

Hoppas det är bra med dig :)

 
elin

elin

2 maj 2017 22:27

Så fint du målar!<3

http://devote.se/johnssons

 
Annelie

Annelie

3 maj 2017 03:59

Vad härligt det låter med denna arbetstränings-stället :o))
Du lyckades bra att få tag på denna arbetsplats själv.. (Y)

Förstår du som älskar att du var ute och gick i en hel timme i vädret som var igår.
Dina smärtor, vart sitter de mest i din kropp, är det nacken..??

Jag gillar verkligen din teckning, så otroligt härlig färg, så jag förstår du gillar dessa pennor.
Är det typ en tusch-penna..??

Ha nu en riktigt fin onsdag.. // Kramar Annelie

http://gifta6570.bloggplatsen.se

 
åsa i åsele

åsa i åsele

3 maj 2017 07:52

Gillar Din teckning.

Så kul Du trivs bra på Din arbetsträning.

Idag skiner solen och jag hoppas komma ut på promenad under dagen.

Ha en fin onsdag, kram

http://naltanorrland.blogspot.se

 
Jennifer Queen

Jennifer Queen

3 maj 2017 08:32

Härlig lista :D

Svar: Ja jag älskar vädret vi hade igår och hoppas på samma idag :D

http://thequeenie.se

 
elin

elin

3 maj 2017 09:44

Hoppas du får en toppen bra dag<3

http://devote.se/johnssons

 
anna

anna

4 maj 2017 08:32

Wow vilken målning. Du blir bättre och bättre. Du kanske ska börja fundera på att börja sälja dina verk!

Kram

http://sneckan81.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annie - 22 oktober 2018 19:09

       NU har det hänt något .......            Jag har flyttat och finns numera på annan address, nämligen www.nouw.com/by_anniess        Alttså www.nouw.com/by_anniess         Hoppas vi ses där!           Kramar Annie ..... ...

Av Annie - 22 oktober 2018 18:51

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9792966971

Av Annie - 21 oktober 2018 19:48


  Har så mycket i skallen just nu ....           men ni kommer förstå tids nog ;) mest roliga saker.           Jag har haft en riktigt bra helg och det känns Helt okej med jobb imorrn.           Ska faktiskt bli kul ;)              Är ...

Av Annie - 20 oktober 2018 14:36


     Ha en fin lördag alla läsare & bloggare!      Ska alldeles strax iväg. Bortbjuden på fikakalas och sen middag på det. En helkväll :)        Blir trevligt och kul!        Ha en fin kväll kära Du :)     ...

Av Annie - 19 oktober 2018 12:12


    Inom en snar framtid kommer det nog hända lite saker här på bloggen .. ;)          Annars är det ju fredag idag och det känns toppen. Känner mig lite piggare idag :)       Min helg blir lugn med träning, vila och småfix.      Ja imorr...

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Maj 2017 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards