Alla inlägg den 10 november 2017

Av Annie - 10 november 2017 20:00


   Att vara stark- är inte att springa fortast eller att hoppa högst.

    Att vara stark- är inte automatiskt att vara mest framgångrik.

    Att vara stark-är inte detsamma som att höras mest.

    Att vara stark- är inte automatiskt detsamma som att ha mest muskler.

 

    Att vara stark-är att .. tänka om när livet inte blir som du trott.

    Att vara stark-är att .. uppleva motgångar och trots det resa sig upp, gång efter gång. 

    Att vara stark- är att .. se möjligheter i det som verkar helt omöjligt.

    Att vara stark- är att  .. trots sjukdomar/sorger i livet-ta nya tag och inte ge upp.

 

      

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21
22
23 24 25 26
27 28 29 30
<<< November 2017 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Skapa flashcards