Alla inlägg den 20 november 2017

Av Annie - 20 november 2017 15:26


   

    Varför inte lite lyxfika en måndag?


    I helgen vart det ju bakning här hemma. En äppelpaj med kanel & kardemumma. 

     Denna är glutenfri också ;)

     Och det var kvar lite gofika i kylen, så idag vart det lite lyxfika-så här en måndag. Varför inte ;) 

     Annars har dagen flytit på ganska snabbt. Har varit på rask promenad och fixat lite hemma idag.

 

     Och har nu börjat fylla i ett kostschema. Nej inte från någon pt, utan detta är från dietist.

     Har äntligen fått tid hos henne, ska dit i början på december.

     Och innan det ska jag fylla i ett schema-med vad jag äter och mina symtom, smärta mm.

 

     Har också börjat slipa på ett inlägg. Ett önskeinlägg från en läsare, som ville veta lite mer om det.

     Har lite anknytning till mitt inlägg häromdagen ( personliga saker om mig ).

 

     Hur har din måndag varit? :)/Kramar Annie*

 

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21
22
23 24 25 26
27 28 29 30
<<< November 2017 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Skapa flashcards