Direktlänk till inlägg 1 januari 2018

2018-01-01

Av Annie - 1 januari 2018 19:19


   Jaaa och så var det nytt år. 2018. Tycker det klingar ganska bra faktiskt.

    Det ska bli ett bättre år. Nu är det bestämt ;)

 

    Och det händer lite nytt redan denna vecka för mig, närmare bestämt imorgon. Kanske skriver om det sen,

    ifall nån blir nyfiken? ;)

 

    Tänkte visa upp bilder från min nyårsafton. Som tillbringades hemma hos oss med god mat,

    2-rätters, god dricka och gottis senare på kvällen som bestod av kex och ost :)

    Och så var vi ute här i närheten och skålade vid 12-slaget. 

    Och jag var nykter och skålade i alkoholfritt, det går lika bra ;)

 

   

      Våran "lånekatt". Han är så go. Han vill alltid vara med och hänga med oss människor.

      En väldigt social katt, som följer mig nästan överallt. Går jag till datorn-så kommer han oftast dit.

      Lagar jag mat-så följer han med till köket ;) Förstås det kan ju "ramla ner" nån matbit också-

      så gäller att vara beredd. 

 

      Ha en fin kväll, kära läsare och bloggvänner :)

 

 
 
Jenny

Jenny

1 januari 2018 20:41

Vad god maten ser ut :) det finns så mycket goda aoökoholfria bubbel och viner :)

http://jennysvardag.se

 
åsa i åsele

åsa i åsele

1 januari 2018 21:04

Yes, 2018 ska bli ett bra år :) absolut.

Låter som Du är nöjd med Er Nyårsafton, lugnt och skönt, go mat å trevligt sällskap... ja mycket mer behövs inte.

Min/vär Nyårsafton var oxå lugn, vi åt go mat, lyxade till med efterrätt å vi tittade på film tillsammans :)
Elin tände tomtebloss och det var en bra kväll.

kram

http://naltanorrland.blogspot.se

 
Maria

Maria

1 januari 2018 22:52

Idag har jag haft en riktig skrutt dag tyvärr, så jag är glad att den är över och att jag får gå och lägga mig nu.
Hoppas att du har haft en bra dag.

Kram

http://www.olikasidoravlivet.blogg.se

 
Annelie

Annelie

2 januari 2018 09:31

Er mat ni åt såg riktigt god ut.

Hihi, de är smarta dessa små liven,, vår ena katt sitter som en hund och tigger när vi äter.

Ha en jättefin dag.. // Kramen Annelie

http://nouw.com/gifta6570

 
natalia

natalia

2 januari 2018 09:55

Så mysigt nyår :D

http://nouw.com/nattis

 
åsa i åsele

åsa i åsele

2 januari 2018 15:41

Även idag har jag varit ut på promenad,
det var jobbigt då det var otroligt lönnhalt och jag var rädd att halka omkull.
För övrigt har dagen bestått av en masa bilkörning hit å dit.
Ha en fin fortsättning på tisdagen, kram

http://naltanorrland.blogspot.se

 
natalia

natalia

2 januari 2018 19:20

Hoppas du haft en fin dag idag <3

http://nouw.com/nattis

 
natalia

natalia

2 januari 2018 19:20

Hoppas du haft en fin dag idag <3

http://nouw.com/nattis

 
Amanda

Amanda

2 januari 2018 19:32

Gott nytt år i efterskott<3

http://mandasdiary.devote.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annie - 22 oktober 2018 19:09

       NU har det hänt något .......            Jag har flyttat och finns numera på annan address, nämligen www.nouw.com/by_anniess        Alttså www.nouw.com/by_anniess         Hoppas vi ses där!           Kramar Annie ..... ...

Av Annie - 22 oktober 2018 18:51

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9792966971

Av Annie - 21 oktober 2018 19:48


  Har så mycket i skallen just nu ....           men ni kommer förstå tids nog ;) mest roliga saker.           Jag har haft en riktigt bra helg och det känns Helt okej med jobb imorrn.           Ska faktiskt bli kul ;)              Är ...

Av Annie - 20 oktober 2018 14:36


     Ha en fin lördag alla läsare & bloggare!      Ska alldeles strax iväg. Bortbjuden på fikakalas och sen middag på det. En helkväll :)        Blir trevligt och kul!        Ha en fin kväll kära Du :)     ...

Av Annie - 19 oktober 2018 12:12


    Inom en snar framtid kommer det nog hända lite saker här på bloggen .. ;)          Annars är det ju fredag idag och det känns toppen. Känner mig lite piggare idag :)       Min helg blir lugn med träning, vila och småfix.      Ja imorr...

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8
9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Januari 2018 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards