Direktlänk till inlägg 10 januari 2018

Vardagsbubbel ...

Av Annie - 10 januari 2018 17:13


    Dagens visdom. Det är nog sant, det många säger. Att "hunden är människans bästa vän".

     Det stämmer nog iaf ofta, sen är det ju skillnad på hundar och hundar. Precis som det är skillnad på 

     oss människor. Jag arbetstränar nu på ett hunddagis och jag började dagens pass med hundmys.

     Ganska mysigt faktiskt. Och då är jag egentligen ingen hundmänniska från början mer en kattmänniska :)

 

     Dagens bästa. Endorfiner från min pw. Tror inte jag behöver förklara det så mycket närmare.

     Älskar endorfiner. Dessa glädjehormoner som hoppar runt i kroppen efter fysisk aktivittet ;)

 

     Dagens sug. Är så shoppingsugen. Jag handlar faktiskt inte kläder ofta, men nu skulle det vara kul

     med lite nytt och snyggt. Och shoppar jag, så blir det mest på nätet. Blir nog även så, denna gång ;)

     Föredrar verkligen nätshopping, enklare, bekvämare och ingen stress ;)

 

     Dagens kvällssyssla. Ikväll ska jag nog ägna mig åt en av mina passioner. Min konst & kreativitet.

     Låta fantasin flöda och se vad inspirationen resulterar i.

     

      Ha en fin kväll alla ni, kära läsare och bloggare :)

 

 
 
Amanda

Amanda

10 januari 2018 17:57

Så härligt med en pw <3

http://mandasdiary.devote.se

 
Saraemma

Saraemma

10 januari 2018 18:12

Låter mysigt med hunddagis :) Fast jag gillar också katter mer, tyvärr är min pojk allergisk annars hade jag velat ha en katt.
Skrev just ett inlägg om power walks/promenader, visst är det härligt?! Så glad att jag kan gå lite längre nu i alla fall.
Kram!

http://ryggresan.bliggplatsen.se

 
Johanna Utterberg

Johanna Utterberg

10 januari 2018 21:17

Så härligt vardagsbubbel och åh jag är också så shoppingsugen!! :D Ha en underbar kväll <3 Kramar

http://johannautterberg.blogg.se

 
Maria

Maria

10 januari 2018 22:19

Härligt att få mysa med hundar :)

http://www.olikasidoravlivet.blogg.se

 
åsa i åsele

åsa i åsele

11 januari 2018 07:43

Tänkte faktiskt igår att det var ett tag sedan Du lade upp nått Du ritat/målat/skapat :) saknade det... gillar att se det Du gjort :)

Det är skillnad på katt & hund och på hund & hund, tro mig ;-) jag har ju en katt å två hundar å de är helt olika personligheter alla tre.

Ha en fin torsdag, kram

http://naltanorrland.blogspot.se

 
natalia

natalia

11 januari 2018 17:24

Jag blir extremt shopping sugen av att sitta hemma hahaha ;)

http://nouw.com/nattis

 
Johanna Utterberg

Johanna Utterberg

11 januari 2018 18:38

sv: Tack snälla du och jaa, dom bullarna är sååå mumsiga kan jag lova!! :D Hoppas du har haft en fin dag <3 Kramar

http://johannautterberg.blogg.se

 
Annelie

Annelie

14 januari 2018 09:11

Min syster är också och tränar på ett hunddagis, hon gillar det.. de är ute och går med hundarna i cirka 45-50 minuter + att hon går fram och tillbaks till hunddagiset och det är en promenix på cirka 20-25 minuter enkel väg.

Tror det blir lätt hänt, att man börjar träna på antingen katt eller hund-dagis, för där är det ju inte en massa på som det lätt hänt kan bli på en "vanlig" arbetsplats.

Kramar om.. // Annelie

http://nouw.com/gifta6570

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annie - 22 oktober 2018 19:09

       NU har det hänt något .......            Jag har flyttat och finns numera på annan address, nämligen www.nouw.com/by_anniess        Alttså www.nouw.com/by_anniess         Hoppas vi ses där!           Kramar Annie ..... ...

Av Annie - 22 oktober 2018 18:51

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9792966971

Av Annie - 21 oktober 2018 19:48


  Har så mycket i skallen just nu ....           men ni kommer förstå tids nog ;) mest roliga saker.           Jag har haft en riktigt bra helg och det känns Helt okej med jobb imorrn.           Ska faktiskt bli kul ;)              Är ...

Av Annie - 20 oktober 2018 14:36


     Ha en fin lördag alla läsare & bloggare!      Ska alldeles strax iväg. Bortbjuden på fikakalas och sen middag på det. En helkväll :)        Blir trevligt och kul!        Ha en fin kväll kära Du :)     ...

Av Annie - 19 oktober 2018 12:12


    Inom en snar framtid kommer det nog hända lite saker här på bloggen .. ;)          Annars är det ju fredag idag och det känns toppen. Känner mig lite piggare idag :)       Min helg blir lugn med träning, vila och småfix.      Ja imorr...

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8
9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Januari 2018 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards