Direktlänk till inlägg 2 april 2018

Veckans highlights ur mitt liv ..

Av Annie - 2 april 2018 09:30


    Veckans mindfullnes. Helt klart. Mina stunder av skapande och kreativitet.

     När jag skapar är jag i Min egen bubbla-och inget annat spelar någon roll. just Då.

     Och all fin feedback jag får när jag visar/lägger upp min konst-det värmer min konstnärssjäl :)

 

     Veckans motivation. Alla mina motions rundor. Har faktiskt blivit 5 stycken denna vecka. Riktigt nöjd.

     Var ju tvungen att räkna ut hur långt jag gått ;)

     Tydligen har det blivit 21 km. Så 2,1 mil denna vecka, ohh så nöjd :)

    

     Veckans egoboost. Många likes på min målning "dogwalker" :)

   

     Veckans leverans. Paket från www.skapamer.se Behöver jag säga att det var saker till mitt skapande ;)

     Skissböcker och 2 pennor från faber castell :)

 

     Veckans "must have". Min concealer med 3 färger från Make up store och mitt highlight-stift från Nyx.

 

     Veckans mysiga. Fikastund ute med sambon. Snö och några plusgrader men påpälsade.

     Filt, sol, kaffe och bulle gjorde det super härligt. Livsglädje och vara i nuet :) 

 

     Veckans erkännande. Ja jag har ätit alldeles för mycket godis nu i påsk. Men å andra sidan. Äsch.

     Godis är gott haha :)

    

 
 
Louise

Louise

2 april 2018 11:49

Va mycket roligt den här veckan! :D

http://louiseelinore.com

 
Maria

Maria

2 april 2018 12:15

Jag har också ätit för mycket godis hehe. Men påsken är ju en riktigt godishelg :)

Kram

http://www.olikasidoravlivet.blogg.se

 
Miss Jennifer

Miss Jennifer

2 april 2018 12:51

Härlig resumè av veckan :)

http://missjennifer.se

 
Carola

Carola

2 april 2018 14:19

Shit vad du duktig som går så mycket och långt. Inspirerande och motiverande även för en själv att läsa tycker jag :). Man blir pepp själv också på att komma igång. Håller med dig om att måla och pyssla är mindfullness. Vart kan jag hitta din bild dogwalker? Finns den bara på instagram? Jag brukar aldrig använda det, mår alldeles för dåligt av att se alls lyckade liv där och känner mig bara ensam och misslyckad och får en massa hjärnspöken, så undviker den helst. Därför gör jag en liten önskan om att få se bilden här i bloggen kanske? :). massa kramar till dig finaste Annie <3 Hoppas att du har en bra dag

http://nouw.com/imittpsyke

 
Johanna Utterberg

Johanna Utterberg

2 april 2018 16:23

Så kul och läsa vännen och kul med lite nytt till ditt skapande. :) OCh du, jag har också ätit alldeles för mycket godis i påsk, hahah, men jag äääälskar godis :) Ha en fin kväll nu! Kramar <3

http://johannautterberg.se

 
NICOLE

NICOLE

2 april 2018 16:33

Jag har också ätit alldeles för mycket gottis ;D Men äh, det är väl mycket det påsken handlar om ;) Lät som en bra vecka annars! Kram

http://nouw.com/nwistrand

 
blondina

blondina

3 april 2018 01:01

snygga du <3

sv; Nej men gud så kul då lär jag garanterat komma med fler såna inlägg jag lovar ;)

Ja men precis, jag har fler som vill ha min förlåtelse, bli min vän igen och vet du - de går inte för de är likadana ännu med pikande inlägg, kallar en för psykopat och hela den baletten sen kommer de och smörar med ynka äckliga kommentarer..men de förändras inte och har inte gjort sen 2013 så nu är de fan slut med detta.. alla förändras inte så var det med det :(

Jaaa sex and the city är bäst :D Kram bästa du <3

http://blondina.s.se

 
Matilda Berlin

Matilda Berlin

3 april 2018 08:11

Sååå himla grymt med dina promenader fining <33

http://matildaberlin.se

 
Johanna Utterberg

Johanna Utterberg

3 april 2018 14:08

Hoppas du har en superhärlig tisdag vännen <3
sv: Åh vad kul att du tyckte att det var ett intressant inlägg! :)
Och ja, känns superkul att jag faktiskt gör såna stora ökningar, då känns det extra mycket som om att det går åt rätt håll! :) Kramar <3

http://johannautterberg.se

 
blondina

blondina

3 april 2018 14:40

Nä var trött på jobbet, kom hem var trött då med sen poff blev jag plötsligt pigg HAHAHAH så jävla jobbigt men nu är de två arb dagar kvar seeen då du, är jag ledig helgen - woop woop :D

http://blondinas.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annie - 22 oktober 2018 19:09

       NU har det hänt något .......            Jag har flyttat och finns numera på annan address, nämligen www.nouw.com/by_anniess        Alttså www.nouw.com/by_anniess         Hoppas vi ses där!           Kramar Annie ..... ...

Av Annie - 22 oktober 2018 18:51

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9792966971

Av Annie - 21 oktober 2018 19:48


  Har så mycket i skallen just nu ....           men ni kommer förstå tids nog ;) mest roliga saker.           Jag har haft en riktigt bra helg och det känns Helt okej med jobb imorrn.           Ska faktiskt bli kul ;)              Är ...

Av Annie - 20 oktober 2018 14:36


     Ha en fin lördag alla läsare & bloggare!      Ska alldeles strax iväg. Bortbjuden på fikakalas och sen middag på det. En helkväll :)        Blir trevligt och kul!        Ha en fin kväll kära Du :)     ...

Av Annie - 19 oktober 2018 12:12


    Inom en snar framtid kommer det nog hända lite saker här på bloggen .. ;)          Annars är det ju fredag idag och det känns toppen. Känner mig lite piggare idag :)       Min helg blir lugn med träning, vila och småfix.      Ja imorr...

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2018 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards