Direktlänk till inlägg 4 april 2018

Våga vara lite Ego ...

Av Annie - 4 april 2018 19:30


   I vårat moderna (och ofta stressiga) samhälle är det så vanligt och lätt hänt att bara hänga med,

    göra det "man" ska & gärna lite till. För man är ju "bäst" om man gör så många saker som möjligt på en dag.

    Nej, glöm inte att stanna upp. Också. Det är viktigare än man tror.

    För det är så lätt hänt, för lätt att hamna i en ond spiral av stress och helt tappa sig själv.

 

    Så glöm inte att tänka på det som Du gör varje dag & ge dig själv credit för allt Du gör.

 

    Jag börjar ....

 

      -  Idag har jag arbetstränat mina 5 timmar ....

       - Tagit lite nya initiativ på jobbet ....

       - Kört bil förbi krockplatsen Utan ångest ...

       - Storhandlat med sambon ...

 

      Vad har Du gjort som är Bra? 

   

 

 
 
freja

freja

4 april 2018 21:17

Så duktig du är <3 kramar

http://devote.se/frejalindsjo

 
blondina

blondina

4 april 2018 21:56

You go girl :D
sv; Tack darla :) Nej men det var då, de var kräk inget jag mår dåligt av idag men visst, våldtäkts scener i filmer mm får mig illamående, skakis och mår skit men de släpper sen. Ja jag har också haft otrogna ex, men de var de som hade fel och problem. Vet jag är bra och duger som jag är inom allt, de hade någon sjuk blick på hur en relation faktiskt ska vara. Beklagar du också drabbats av det :/ Kram sötnos :) <3

http://blondinas.se

 
Pia Widlund

Pia Widlund

5 april 2018 12:00

Bra jobbat. Jag jobbade, tränade och repeterade teater.

http://www.piaw.se

 
Louise

Louise

5 april 2018 16:21

Fina du! <3

http://louiseelinore.com

 
Johanna Utterberg

Johanna Utterberg

5 april 2018 16:42

Du har så rätt, så rätt! Bra inlägg vännen :) <3

Jag har avklarat 2/3 av min tredje kurs och lämnat in ett arbete idag, jobbat med mina företagssysslor och tränat. Ikväll är det jag som ligger på soffan, för det är jag värd ;)

Kramar <3

http://johannautterberg.se

 
Carola

Carola

5 april 2018 20:12

Heja dej! Vad bra kämpat! Och härligt att du verkar ha haft en bra dag och känner helgkänsla. Av någon skum anledning så får jag också en känsla av att det är fredag idag. Massa kramar till dig <3

http://nouw.com/imittpsyke

 
åsa i åsele

åsa i åsele

5 april 2018 21:25

Bra gjort att köra förbi olycksplatsen, det är väldigt bra gjort. kram

http://naltanorrland.blogspot.se

 
Felicia

Felicia

8 april 2018 12:45

Bra inlägg det är viktigt att berömma dig själv för det man gör!

http://smilefellan.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annie - 22 oktober 2018 19:09

       NU har det hänt något .......            Jag har flyttat och finns numera på annan address, nämligen www.nouw.com/by_anniess        Alttså www.nouw.com/by_anniess         Hoppas vi ses där!           Kramar Annie ..... ...

Av Annie - 22 oktober 2018 18:51

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9792966971

Av Annie - 21 oktober 2018 19:48


  Har så mycket i skallen just nu ....           men ni kommer förstå tids nog ;) mest roliga saker.           Jag har haft en riktigt bra helg och det känns Helt okej med jobb imorrn.           Ska faktiskt bli kul ;)              Är ...

Av Annie - 20 oktober 2018 14:36


     Ha en fin lördag alla läsare & bloggare!      Ska alldeles strax iväg. Bortbjuden på fikakalas och sen middag på det. En helkväll :)        Blir trevligt och kul!        Ha en fin kväll kära Du :)     ...

Av Annie - 19 oktober 2018 12:12


    Inom en snar framtid kommer det nog hända lite saker här på bloggen .. ;)          Annars är det ju fredag idag och det känns toppen. Känner mig lite piggare idag :)       Min helg blir lugn med träning, vila och småfix.      Ja imorr...

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2018 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards