Direktlänk till inlägg 7 april 2018

Bästa förutsättningarna inför en aktiv lördag ..

Av Annie - 7 april 2018 08:45


    Lördag. Finns det nån bättre dag i veckan?

     Nää lördagar är nog bäst. Gillar visserligen fredagar nästan lika bra-då jag är ledig fredagar.

     Men lördag är verkligen helgkänsla. Då är ju sambon ledig också :)

 

     Jag började denna lördag med frukost såklart, skulle aldrig hoppa över det ;)

     Ger en bra start inför dagen. Och en rejäl kopp med kaffe :)

     Sen om ett tag så blir det Pw och ev bakning lite senare under dagen ;)

     Ja jag ska absolut fortsätta på min ljudbok också, den är så så bra! Ska helt klart skriva om den sen :)

 

     Vad ska du göra idag, lördag? :)


    Fick en underbart vårlik bukett blommor av min vän, som hälsade på igår. Så vackra! 

   

 
 
åsa i åsele

åsa i åsele

7 april 2018 11:16

Började min lördag med att bli väckt av mobilen då min mor ringde, akut läge så jag fick lov att bege mig ner till föräldrarna med detsamma.
Nu gick det bra, eller ja så bra det nu kan vara...

Jag hoppas Du har en fin lördag, kram

http://naltanorrland.blogspot.se

 
Carola

Carola

7 april 2018 12:19

Vad härligt det låter med lite kaffe och en ledig dag tillsammans med sin sambo. Min har jobbat natt och sover, så jag får vara ledig i min ensamhet ;). Vad är det för spännande ljusbok som du lyssnar på? massa kramar <3 <3

http://nouw.com/imittpsyke

 
Sussi

Sussi

7 april 2018 18:47

Så härligt det låter. Själv jobbar jag hela helgen + måndag.
Jag är väldigt dålig på frukost. Äter inget hemma utan möjligtvis på jobbet. Ibland blir det en avocado, ibland några digistivekex och ibland en macka. Det beror på humör. Jag måste vänta någon timme efter jag vaknar innan jag kan äta..

http://nouw.com/enkelthemma

 
Johanna Utterberg

Johanna Utterberg

7 april 2018 22:41

Låter underbart, förstår att du tycker att lördagar är härliga och självklart ska man äta frukost, det är jag väldigt noga med själv :) Sååå fin bukett också! <3 Ha en fortsatt fin helg!
Kramar!

http://johannautterberg.se

 
Louise

Louise

7 april 2018 23:42

Vilken underbar bukett! :D

http://louiseelinore.com

 
skotetmotlivet

skotetmotlivet

8 april 2018 00:23

Låter som en härlig lördag. Jag tillbringa min med mina bästa vänner, blev en lång roadtrip :D

Kram
#kolabollar

http://skotetmotlivet.bloggplatsen.se

 
Freja

Freja

8 april 2018 10:10

Kaffe är ett måste på morgonen :D Flna blommor du fick .
Ha en trevlig helg , kram ! <3

http://devote.se/frejalindsjo

 
Saraemma

Saraemma

8 april 2018 10:45

Låter som en bra lördag! Vi hade besök hela dan igår av släktingar från Värmland. Så mysigt och så härligt att man kan sitta ute lite nu i solen. Idag ska jag och maken på föreställning med Henrik Schyffert, ska bli så kul! Kram!

http://ryggresan.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annie - 22 oktober 2018 19:09

       NU har det hänt något .......            Jag har flyttat och finns numera på annan address, nämligen www.nouw.com/by_anniess        Alttså www.nouw.com/by_anniess         Hoppas vi ses där!           Kramar Annie ..... ...

Av Annie - 22 oktober 2018 18:51

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9792966971

Av Annie - 21 oktober 2018 19:48


  Har så mycket i skallen just nu ....           men ni kommer förstå tids nog ;) mest roliga saker.           Jag har haft en riktigt bra helg och det känns Helt okej med jobb imorrn.           Ska faktiskt bli kul ;)              Är ...

Av Annie - 20 oktober 2018 14:36


     Ha en fin lördag alla läsare & bloggare!      Ska alldeles strax iväg. Bortbjuden på fikakalas och sen middag på det. En helkväll :)        Blir trevligt och kul!        Ha en fin kväll kära Du :)     ...

Av Annie - 19 oktober 2018 12:12


    Inom en snar framtid kommer det nog hända lite saker här på bloggen .. ;)          Annars är det ju fredag idag och det känns toppen. Känner mig lite piggare idag :)       Min helg blir lugn med träning, vila och småfix.      Ja imorr...

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2018 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards