Direktlänk till inlägg 8 april 2018

Ibland får kroppen min bestämma ..

Av Annie - 8 april 2018 10:45


    Vart en spontanare igårkväll. Vi vart hembjudna till vänner på middag+trevligheter.

     Det vart en riktigt rolig och mysig kväll. Med god middag, massa snack och sen spelade vi även spel ;)

     Jag var nykter och körde oss hem.

 

     Idag är jag lite seg och sliten. Vart ju senare i säng än vad som är normalt för mig.

     Ja jag tillhör numera kategorin kvällströtta människor ;)

     Och med mina kroniska besvär och sjukdomar i bakgrunden så får jag ju ofta "betala" dan efter-

     om jag gör nåt extra roligt. Kroppen och hjärnan blir uttömd på energi.

     Men det är inte synd om mig, det är bara så det är. Är rätt van vid det här laget.

     Så denna söndag blir rätt lugn. Blir nog ett motions-eller träningspass på em dock.

     Och kanske lite skapande också ;)

 

     Vad ska Du göra idag?/ Kramar Annie :)


   

 

 
 
Carola

Carola

8 april 2018 11:38

Det låter som en härlig kväll, vad spelade ni för roliga spel? Känner igen mig i det där med att bli tömd på energi, låter som att du har en klok inställning som hanterar det med acceptans. Jag kan bli rätt frustrerad, och tror att ditt förhållningssätt är mycket bättre. Hoppas att du får en fin dag idag och lycka till med träningen. Massa kramar <3

http://nouw.com/imittpsyke

 
NICOLE

NICOLE

8 april 2018 12:14

Spontana kvällar blir ju oftast såå roliga :D

http://nouw.com/nwistrand

 
JoJo

JoJo

8 april 2018 17:01

spontana kvällar brukar alltid bli dom bästa :D

sv; haha ja det har blivit en del. :P jag anväder det ofta till vardags, dock inte på jobbet. vet egentligen inte varför jag inte använder det då :P jag tvättar också mitt hår en gång i veckan ;P kan du kanske göra ett inlägg om den? skulle vilja se hur den ser ut :D kram fina du! <3

http://nouw.com/rockdoll

 
åsa i åsele

åsa i åsele

8 april 2018 18:58

Du är som mig ;-) jag brukar vara bakis dagen efter kvällen före trots jag är nykter... galet ;-)
Det är ju oftast värt att vara social å anstränga sig lite för mycket å umgås med vänner.
kram

http://naltanorrland.blogspot.se

 
Louise

Louise

8 april 2018 19:30

Men åh vilken rolig kväll! :D På söndagar får man vara seg! :D

http://louiseelinore.com

 
Maria

Maria

8 april 2018 19:35

Vad roligt att bli bjuden på middag :) Idag har jag städat och sovit :)

Kram

http://www.olikasidoravlivet.blogg.se

 
Anna

Anna

8 april 2018 19:59

Vilken mysig lördag!

Vi har haft barnfri helg och riktiga vardagar. Det har resulterat i många promenader. Man vill ju vara ute i det fina vädret så mycket som möjligt. MEN nu vill verkligen min kropp inte mer. Helt slut. Men det är som det är som du skriver och man har ju vant sig.
Kram

http://mobil.sneckan81.bloggplatsen.se

 
Anna

Anna

8 april 2018 19:59

Vilken mysig lördag!

Vi har haft barnfri helg och riktiga vardagar. Det har resulterat i många promenader. Man vill ju vara ute i det fina vädret så mycket som möjligt. MEN nu vill verkligen min kropp inte mer. Helt slut. Men det är som det är som du skriver och man har ju vant sig.
Kram

http://mobil.sneckan81.bloggplatsen.se

 
Annelie

Annelie

9 april 2018 06:41

Men det ÄR jobbigt, att vi med våra sjukdomar alltid ska få betala dagen efter.
Men, kanske bättre och betala på så vis, än att betala med baksmälla,,, eller vad säger du..??

Kramar om.. // Annelie

http://nouw.com/gifta6570

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annie - 22 oktober 2018 19:09

       NU har det hänt något .......            Jag har flyttat och finns numera på annan address, nämligen www.nouw.com/by_anniess        Alttså www.nouw.com/by_anniess         Hoppas vi ses där!           Kramar Annie ..... ...

Av Annie - 22 oktober 2018 18:51

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9792966971

Av Annie - 21 oktober 2018 19:48


  Har så mycket i skallen just nu ....           men ni kommer förstå tids nog ;) mest roliga saker.           Jag har haft en riktigt bra helg och det känns Helt okej med jobb imorrn.           Ska faktiskt bli kul ;)              Är ...

Av Annie - 20 oktober 2018 14:36


     Ha en fin lördag alla läsare & bloggare!      Ska alldeles strax iväg. Bortbjuden på fikakalas och sen middag på det. En helkväll :)        Blir trevligt och kul!        Ha en fin kväll kära Du :)     ...

Av Annie - 19 oktober 2018 12:12


    Inom en snar framtid kommer det nog hända lite saker här på bloggen .. ;)          Annars är det ju fredag idag och det känns toppen. Känner mig lite piggare idag :)       Min helg blir lugn med träning, vila och småfix.      Ja imorr...

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2018 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards