Direktlänk till inlägg 8 april 2018

You Can. End of story !

Av Annie - 8 april 2018 20:30


   Höjdpunkter från veckan och helgen ...



      Positiv feedback & beröm. Arbetsträningen. Det värmer så med arbetskamrater och när dem

        uppmärksammar det jag gör. För det gör dem verkligen. Och det peppar när jag känner att Jag 

        växer och utmanar mig på "jobbet". För det kan faktiskt gå riktigt bra :)

 

        Endorfiner & fysisk aktivitet. Träningspass och många motionspass. Glädje. Upprymdhet.

        Självförtroende. Hopp om livet. Inga begränsningar. Starkare kropp och starkare psyke.

 

        Veckans erkännande. Ja det där med tålamod, det är inte min starkaste sida. 

        Kan faktiskt vara ganska otålig ;)

   

         Veckans leva-i-nuet. Mitt skapande och mina målningar. Har inte lagt upp så mycket det senaste.

        Men jag ägnar minst lika mycket åt min konst-om inte mer. Målar nytt och utvecklar mig mer nu :)

 

        Nåt nytt. Tyvärr inget nytt i form av shopping denna vecka.

        Men nåt annat nytt är visst ett litet rekord. Har blivit många motionspass ute denna vecka,

        och faktiskt "personligt rekord" i form pw & promenader. Har gått 27 km el 2,7 mil i veckan.

        Känns grymt ;)

 

         You can . End of story !


     

 
 
NICOLE

NICOLE

8 april 2018 22:11

Låter ju jättebra :) Så kul med kollegor/människor allmänt som berömmer och boostar, man behöver de :) kram <3

http://nouw.com/nwistrand

 
Johanna Utterberg

Johanna Utterberg

8 april 2018 22:11

Såna härliga punkter från veckan och kul att du utvecklar din kreativa sida! :) Hoppas du får en fin start på nya veckan imorgon vännen <3 Kramar!

http://johannautterberg.se

 
Annelie

Annelie

9 april 2018 06:39

Jisses,,, SÅ duktig du är med dina promenader och PW,, hela 2,7 mil på EN vecka.
Grattis för att det går så bra för dig på jobbet och att dina arbetskamrater märker av det också *glá för din skull*

Kramar om... // Annelie

http://nouw.com/gifta6570

 
Pia Widlund

Pia Widlund

9 april 2018 10:43

Härligt med promenader, nu kommer våren och lite värme, då går det lättare!

http://www.piaw.se

 
Maria

Maria

9 april 2018 11:24

Sv: En Lp = Lumbalpunktion går till så att de sticker en nål mellan de nedre kotorna i ryggen för att komma åt ryggmärgsvätskan och i mitt fall mäta trycket på den samt tappa ut, oftast gör man det för att ta prover på ryggmärgsvätskan för att kolla om man har nån blödning eller infektion i hjärnan. Eller bedövning vid förlossning tex.

http://www.olikasidoravlivet.blogg.se

 
Blondina

Blondina

9 april 2018 17:50

Ja verkligen :) Haft en bra helg gumman? Kram 💕

http://blondinas.se

 
icaibloggen

icaibloggen

11 april 2018 02:24

Du är så duktig vännen, förstår att dina arbetskamrater gillar dig. Du har ju sådan energi och sprider positiva känslor! Heja dig! Massa kramar <3

http://https://nouw.com/icaibloggen

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annie - 22 oktober 2018 19:09

       NU har det hänt något .......            Jag har flyttat och finns numera på annan address, nämligen www.nouw.com/by_anniess        Alttså www.nouw.com/by_anniess         Hoppas vi ses där!           Kramar Annie ..... ...

Av Annie - 22 oktober 2018 18:51

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9792966971

Av Annie - 21 oktober 2018 19:48


  Har så mycket i skallen just nu ....           men ni kommer förstå tids nog ;) mest roliga saker.           Jag har haft en riktigt bra helg och det känns Helt okej med jobb imorrn.           Ska faktiskt bli kul ;)              Är ...

Av Annie - 20 oktober 2018 14:36


     Ha en fin lördag alla läsare & bloggare!      Ska alldeles strax iväg. Bortbjuden på fikakalas och sen middag på det. En helkväll :)        Blir trevligt och kul!        Ha en fin kväll kära Du :)     ...

Av Annie - 19 oktober 2018 12:12


    Inom en snar framtid kommer det nog hända lite saker här på bloggen .. ;)          Annars är det ju fredag idag och det känns toppen. Känner mig lite piggare idag :)       Min helg blir lugn med träning, vila och småfix.      Ja imorr...

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2018 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Skapa flashcards