Alla inlägg den 26 september 2018

Av Annie - 26 september 2018 20:00


  Och så var det Onsdag igen .....



    Det är inte klokt vad veckorna går fort nu. Nu är det snart helg igen, men jag klagar inte ;)

     Helg är ju toppen. 

 

     Och onsdag är rätt så bra det med! För denna onsdag betydde träningsdag för mig!

     Så redo jag var att sätta på mig träningskläderna igen, viktbältet, vikterna & allt som hör till :)

     Fullkomligt älskar känslan att köra slut på kroppen träningsmässigt.

 

   Har också fått ett riktigt Bra och glädjande besked !


    Jag har fått förlängning på min arbetsträning, så jag får vara kvar på samma ställe. Wihhoo.

     Alltså. Jag vart riktigt glad över det :)

 

     Såå "firade" ikväll med ett maxat styrkepass :) :)

       

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2018 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards