Alla inlägg den 1 september 2018

Av Annie - 1 september 2018 19:30


    Då har jag äntligen klickat hem saker till mitt hemmagym. Skönt att ha det gjort :)

     Hoppas dem kommer fort ;)

     Efter mycket sökande på nätet på olika träningssidor vart det till slut www.stadium.se

 

     Har också kollat runt lite på leggings. Är ute efter jeansleggings.

     Är det nån som har bra tips på sida att shoppa jeansleggings-så lämna gärna förslag ;)

 

     Middagen kom i magen för ett tag sen och sitter nu här med kaffekoppen &

     en bit mörk choklad lindt med mintsmak. Såå god ;)

     Om ett tag placerar jag mig i soffan, vid godisskålen. Och sätter på Netflix. Är det lördag-så är det :)

     Balans i livet är sunt :)

 

    Ha en fin lördagskväll!

   

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2018 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards