Alla inlägg den 11 augusti 2018

Av Annie - 11 augusti 2018 17:15


    Känner mig som en glad fjant just nu. Vart nyss en runda i skog och natur.

     Smårask Pw. Motion. Frisk luft. Fåglar som kvittar och massa pepp!

     Så just nu mår jag såå bra.

 

     Det finns så mycket att vara tacksam över i livet, just idag. Jag har såna saker i mitt liv

     och Du har det säkert även i Ditt liv.

 

   Okej. Jag börjar .....



   1. Började ev känna av nån slags "förkylning" igår. Har nyst och snorat, 

       men inget mer än så länge. 

       Så Tacksam att jag ändå kunnat Pw:a igår och idag. Men hoppat över träningen ;)


   2. Att jag faktiskt kunde öppna mina blå imorse. Många tar det för givet, men det är ingen självklarhet.

        Så jag uppskattar livet!


   3. Att jag blivit en hejare på att göra smarriga mellanmål ;)

         Jag äter alltid mellis, så mellanmålen är en viktig del av min dag. Ett måste för mig ;)

    

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2018 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards