Direktlänk till inlägg 24 april 2013

Hälsa .....

Av Annie - 24 april 2013 11:00

Jag har alltid varit svag för godis och sötsaker ... Är så lätt att äta onyttigt när man som jag går hemma och är sjukskriven! .. men nu ska det bli ändring på det! ....

Har börjat med träningsövningar som sjukgymnasten rekommenderat, ska träna ben, mage och bäcken ... ska inte träna nacke, axlar och armar ( för där har jag ont .. )


Ska oxå ta promenader varje dag, gärna flera stycken ( om det går ... ) Ska försöka bygga upp kroppen igen och börja " nedertill" med benen och magen ...

Har även börjat äta nyttigare, mer grönsaker, frukt och smoothies ....Och dricka mer ....

Tror inte helt och hållet på förbud, så tillåter mig själv att äta nått sött på fredagen eller lördagen ..


Känner att humöret är bättre idag och att idag är en ny dag, den här dagen blir bättre tror jag ....


 




 
 
Malin

Malin

25 april 2013 09:40

ja de är underbart :)
Ska göra chokladsnittar och två schwarzwaldstårtor :)

http://malinahlander.bloggplatsen.se

Annie

25 april 2013 10:02

Javisst är det ;-)
Åh va gott det låter ! ;-)

 
Ida

Ida

25 april 2013 12:22

Det känns som man lättare tar till godis eller andra sötsaker när man går hemma och inget har att göra. Som sötsuget ökar när man har tråkigt. Hoppas det funkar bra med din träning nu då så du inte får ont av den.

SV: Ja det är verkligen skumt att man tror man har större eller mindre än vad man egentligen har. Tur att jag fick hjälp iaf! :D Jo jag har tänkt färga typ topparna rosa till och börja med. ;) Det är min favoritfärg. kram

http://lilla-pys.bloggplatsen.se

Annie

25 april 2013 14:32

Ja det är nog så, precis känns som sötsuget ökar när man är hemma och inte kan göra så mycket .. Men har hållt mig borta från sötsaker några dar nu, det känns bra.
Ja det hoppas jag med.

Ja eller hur ! Ja det var bra ;-)
Aha låter spännande!

Kram/

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annie - 22 oktober 2018 19:09

       NU har det hänt något .......            Jag har flyttat och finns numera på annan address, nämligen www.nouw.com/by_anniess        Alttså www.nouw.com/by_anniess         Hoppas vi ses där!           Kramar Annie ..... ...

Av Annie - 22 oktober 2018 18:51

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9792966971

Av Annie - 21 oktober 2018 19:48


  Har så mycket i skallen just nu ....           men ni kommer förstå tids nog ;) mest roliga saker.           Jag har haft en riktigt bra helg och det känns Helt okej med jobb imorrn.           Ska faktiskt bli kul ;)              Är ...

Av Annie - 20 oktober 2018 14:36


     Ha en fin lördag alla läsare & bloggare!      Ska alldeles strax iväg. Bortbjuden på fikakalas och sen middag på det. En helkväll :)        Blir trevligt och kul!        Ha en fin kväll kära Du :)     ...

Av Annie - 19 oktober 2018 12:12


    Inom en snar framtid kommer det nog hända lite saker här på bloggen .. ;)          Annars är det ju fredag idag och det känns toppen. Känner mig lite piggare idag :)       Min helg blir lugn med träning, vila och småfix.      Ja imorr...

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards