Direktlänk till inlägg 4 januari 2014

Sluta hata ....

Av Annie - 4 januari 2014 13:16

 

För ett tag sen var det så mycket snack om Miley överallt och hennes videor ..

Många tyckte att hon bettedde sig "slampigt" och hade åsikter om det.

Men jag tycker så här, lämna människan i fred, låt henne göra det hon vill göra! Var det nån manlig sångare som skulle göra lika skulle det aldrig bli lika mycket väsen för det! ... Blir så less på sånt, när det ska hackas på folk till höger och vänster!

Jag tycker faktiskt Miley är bra, så stå på dig Miley!

 
 
luvcatz

luvcatz

4 januari 2014 13:46

Bra där, det finns ingen anledning att hänga ut eller hata andra människor - kända eller okända - vi vet inget om hur det är att gå i deras skor!!

Ja tuff utmaning - för mig handlar det om att våga :)

http://www.luvcatz.bloggplatsen.se

Annie

4 januari 2014 13:59

Eller hur! jag tycker precis så! Varför hata eller hacka på andra, vet ju inte vad dem kanske går igenom eller hur dem har det ..

Ja verkligen ;-)

 
Natalia

Natalia

4 januari 2014 13:48

Sv: Åhh tack :D Blir så glad av såna kommentarer.
Ja ett hemma gym är ganska skönt o ha för det närmaste gymmet för mig skulle vara det som ligget 10 km bort och det är inte så lätt att ta sig dit.. ;/


Jag håller med dig! Jag diggar Miley så sjukt mycket. Det var modigt av henne att göra såhär. Men sen tror jag också att hon tröttnade på att vara "hannah montana".. Alla såg henne som en flicka vilket hon inte längre är. Jag gillar Miley. :)

http://nattis98.bloggplatsen.se

Annie

4 januari 2014 14:01

Varsågod ;-)Det blir jag med :-)
Visst är det, så enkelt och skönt att träna hemma ;-)

Tack ;-)Håller med!
Ja det tror jag med, så onödigt att hacka på andra tycker jag ..

 
En plats i solen

En plats i solen

4 januari 2014 14:39

Bra inlägg! Och tyvärr åker tjejer lättare ut för sånt är killar, vilket i sig är helt sjukt.

http://enplatsisolen.bloggplatsen.se

Annie

4 januari 2014 14:52

Tack :-)
Ja tyvärr är det ju så, och det är så dåligt tycker jag ... varför ska det vara nån skillnad där! så onödigt med detta hatande tycker jag..

 
sara

sara

4 januari 2014 14:49

Hej vännen. Jag har startat en frågestund på min blogg.För varje fråga du ställer så ger jag dig en kommentar på din blogg + ger dig en länkning den 8/1! och jag börjar följa dig på blogkeen! Glöm inte att vara inloggad eller länka din blogg om du gör detta! Kram på dig. Tack på för hand!

http://www.nattstad.se/ssarapersson

Annie

4 januari 2014 14:54

Hej :-)Aha, låter kul ;-)
Då ska ja kika in hos dig ;-)
Kram/

 
Elin

Elin

4 januari 2014 15:44

Jag tycker precis som du! Jätte modigt av dig och skriva vad du tycker och känner
Sjukt fin blogg
Kram

http://elin-mylife.bloggplatsen.se

Annie

4 januari 2014 15:54

Vad roligt att höra ;-) Tack! :-)Ja jag brukar skriva/säga vad jag tycker ;-)
Tack så mycket, roligt att höra att du tycker den är fin ;-)
Kram/

 
En plats i solen

En plats i solen

4 januari 2014 15:54

Tack, är riktigt nöjd :)

http://enplatsisolen.bloggplatsen.se

Annie

4 januari 2014 16:26

Varsågod ;-) Förstår det, vad bra ;-)

 
natalia

natalia

4 januari 2014 21:28

Låter som att du också får en bra avslutning på din lördag!
Kram <3

http://nattis98.bloggplatsen.se

Annie

5 januari 2014 12:10

Ja det var en bra lördagskväll! ;-)

Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annie - 22 oktober 2018 19:09

       NU har det hänt något .......            Jag har flyttat och finns numera på annan address, nämligen www.nouw.com/by_anniess        Alttså www.nouw.com/by_anniess         Hoppas vi ses där!           Kramar Annie ..... ...

Av Annie - 22 oktober 2018 18:51

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9792966971

Av Annie - 21 oktober 2018 19:48


  Har så mycket i skallen just nu ....           men ni kommer förstå tids nog ;) mest roliga saker.           Jag har haft en riktigt bra helg och det känns Helt okej med jobb imorrn.           Ska faktiskt bli kul ;)              Är ...

Av Annie - 20 oktober 2018 14:36


     Ha en fin lördag alla läsare & bloggare!      Ska alldeles strax iväg. Bortbjuden på fikakalas och sen middag på det. En helkväll :)        Blir trevligt och kul!        Ha en fin kväll kära Du :)     ...

Av Annie - 19 oktober 2018 12:12


    Inom en snar framtid kommer det nog hända lite saker här på bloggen .. ;)          Annars är det ju fredag idag och det känns toppen. Känner mig lite piggare idag :)       Min helg blir lugn med träning, vila och småfix.      Ja imorr...

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Januari 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards