Alla inlägg den 24 februari 2014

Av Annie - 24 februari 2014 15:00


Tog bilen på en sväng idag. Var och lunchade med en tjejkompis.

Det var så trevligt och mysigt att ses över lunch och kaffe.

Hon är en sån bra vän! Jag är alltid glad efter att jag har träffat henne!

Såna vänner är så värdefulla att ha i sitt liv!

 

Sen vart det en sväng till högskolan, skulle träffa en studievägledare.

Jag hade en del frågor och behövde lite information av dem.

Har funderat änu mer på studerande och utbildningar, mycket tankar i huvudet just nu.

Jag är ganska begränsad i mitt val av utbildning, då jag inte kan välja ett yrke/utbildning

som innebär att det är fysiskt tungt tex lyft. Pga mina diskbråck och värk/smärta.

Men har kommit en liten bit längre i mina tankar nu i alla fall.

 

Då det inte blev nån rehab på morgonen/fm idag, så blir det rehabträning ikväll istället.

Nu är det måndag- så då blir det rehabträning igen.

 

Hoppas att du som läser har en fin dag<3

 

   

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards