Alla inlägg den 17 februari 2014

Av Annie - 17 februari 2014 17:00


Hälsa och träning är ju ett stort intresse för mig( som ni kanske märkt i bloggen ..)

Lika är det nog för många andra också i detta land!

Hälsa, träning och kost har verkligen spridit sig och blivit väldigt populärt i samhället.

Det tycker jag är positivt att många vill träna och ta hand om sina kroppar och leva hälsosamt.

 

Det jag inte gillar är alla dieter som det skrivs så mycket om.

Visst alla är olika och vill några av er använda er av dieter så gör det. 

Det finns så många olika dieter som det har skrivits om, bla lchf och 5:2 dieten.

Men det är absolut Inget för mig! Jag har aldrig använt mig av någon diet och kommer Inte göra det heller! 

 

 

Jag tror inte på dieter. Jag tror på att äta hälsosamt och träna. Träna mycket!

Så enkelt är det. Det funkar!

 

Jag tror heller inte på förbud. Jag tycker att man kan unna sig nåt gott tex på helgen.

Jag tror det blir väldigt svårt att hålla sig borta från förbuden i längden.

Så unna dig nåt gott på helgen, men i måttliga mängder ;-)

 

 

 

 

 

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards