Alla inlägg den 3 februari 2014

Av Annie - 3 februari 2014 18:00


Kaffe eller Te ?  Kaffe, är en riktig kaffeböna!

Espresso el Kaffe latte?  Kaffe latte.

 

Läppstift el Nagellack? Nagellack

Kort el långt hår?  Långt hår.

Blondin el brunett?  Blondin.

Tajta jeans el loose fit?  Tajta jeans.

Sommar el vinter?  Sommar ;-)

Cykla el löpträna?  Löpträna.

 

Hemmakväll el utekväll?  Hemmakväll!

Förrätt el efterrättt?  Efterrätt.

Lakrits el choklad? Choklad!

Loka naturell el med smak?  Loka med smak!

 

Gå på bio el hemma-bio? Hemma-bio!

Thriller el skräckfilm? Thriller.

Drama el komedi?  Komedi, älskar att skratta.

 

 

 

 

 

 

 

 

 




 

Av Annie - 3 februari 2014 08:45


Måste bara säga att jag är så glad över er som läser min blogg och kommenterar.

Det var så kul att logga in och se att jag hade fått så många kommentarer. Att läsa era peppande och glada kommentarer gör min dag ;-) och gör mig glad!

 

Min helg har bestått av rehabträning och promenader/powerwalks.

Har tränat min rehab fredag, lördag och söndag Och det blir träning idag med.

Men imorgon tisdag blir det vilodag.

Det är så peppande med träning och för varje vecka så ser jag lite förändring på min kropp och känner att styrkan i mig ökar lite, lite. Även om det tar tid och går sakta framåt, så händer det

nåt i alla falll. Det här är bara början för mig, mitt intresse för träning & hälsa bara ökar.

 

Hoppas ni har haft en fin helg! Och att ni får en bra måndag ;-) <3

Här kommer två vinterbilder, fotade dem för nån/några vecka sen.

 

 

 

 

 

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards