Alla inlägg den 22 februari 2014

Av Annie - 22 februari 2014 10:59


Idag blev det veckans 5:e och sista rehab/träningspasss.

Nu när jag har blivit så "biten" på träning kan jag inte förstå hur jag kunde leva mitt liv

utan att träna, innan jag blev sjuk. Det är konstigt och kul samtidigt hur livet kan förändras

( och kroppen också på grund av träningen ..).

Jag blir så motiverad och peppad av min träning. Jag kan inte tänka mig mitt liv utan att träna nu!

 

Har fått tillstånd av min sjukgymnast att börja träna på gym nu också, det skulle vara kul att göra det.  Ska börja kolla upp det. Finns ju många gym i våran stad och behöver också råd från pt på gymmet också. Det sa min sjukgymnast att det var nödvändigt pga mina diskbråck i nacken.

Så det går åt rätt håll och att jag inte gör nåt som gör mig sämre. För jag ska bli bättre och

starkare det har jag bestämt!

 

"You dont have to be great to start. But you have to start to be great" ....

 

 

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards