Alla inlägg den 18 maj 2014

Av Annie - 18 maj 2014 12:30

Konditionsrundan är klar för dagen. Blev så taggad så den vart lite längre idag.

9 km kondition blev det. Idag vart det powerwalk, med intervaller med jogging.

Mest powerwalk och lite jogging. Men så härligt. Verkligen, vilken känsla.

Jag längtar tills jag kan jogga/löpträna mer, men jag Vet att jag måste träna smart.

Så därför allra allra mest powerwalk.

Men samtidigt är det nog bra att längta också, nåt att se fram till.

Då känns det desto bättre när jag väl är där. För jag Ska komma dit en dag.

Även om det dröjer länge, så ska jag komma dit !

 

Har haft vilodag nu lördag och söndag från styrkan.

Få se om det blir styrketräning imorrn.

Tror det är lagom med 4 pass styrka/vecka för mig. Inte mer.

Det känns ändå riktigt bra att jag kan träna min styrketräning 4 ggr/vecka.

Det ger ego-boost och självförtroende. Och massa må-bra känslor.

Jag kommer fortsätta träna resten av mitt liv. För det ger mig så mycket plus.

 

Träning är mer än ett måste och ett intresse för mig. Det är en livsstil. Min livsstil

 

       

 

 

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards