Direktlänk till inlägg 8 juni 2014

Att säga ja till sig själv!

Av Annie - 8 juni 2014 13:45

 

 


Min morgon började hyfsat bra. Värken höll sig hyfsat i schack.

Så det vart träning och promenad imorse.  Kortare pass styrketräning och en kortare promenad.

Brukar ta powerwalks, men då jag förtfarande har besvär med vaden( även om det blivit bättre ..),

så vart det promenad istället. Vara lite snäll mot kroppen, den kanske tackar mig då senare ;-)

 

Har fått mer värk nu. Så nu blir det att ta det lugnt. Tagit mina mediciner.

Och smort med min heatlotion på det onda.

Men idag ska inte värken få hindra mig ...  Ska iväg på fika på em hos släkten.

Fika och jordgubbstårta!  Och jag ska dit även om jag ha ont.

Idag säger jag nej till att värken ska få hindra mig.

Och Ja till mig själv!

 

Hur har Du det idag, kära läsare? :-)

 

 
 
natalia

natalia

8 juni 2014 14:00

Det är bara bra med mig. Ska strax iväg och titta på tjenobylbarn som sjunger :)

http://nattis98.bloggplatsen.se

Annie

8 juni 2014 14:07

Det låter bra! :-)

 
Sofia

Sofia

8 juni 2014 16:14

Här är det bara bra :) Stackare vad jobbigt med sån värk... Hoppas du blir bättre framemot kvällen. Jordgubbar åt jag igår, gud så somrigt och gott :D

Kramis

http://bian.bloggplatsen.se

Annie

8 juni 2014 19:40

Det låter bra ;-)
Ja det är jobbigt. Går så upp och ner ..
Haft en hyfsad kväll iaf, man får vara glad för det lilla ;-)

Kramar!

 
Snöflinga

Snöflinga

8 juni 2014 17:03

Jag är sjuk, men jag är inte min sjukdom ;) Hoppas tårtan smakade :D

Kram
~Snöflinga~

http://snoflinga.blogplatsen.se

Annie

8 juni 2014 19:41

Låter bra i alla fall ;-) Bra gjort av dig att tänka så :-)

Tackar, den var såå god ;-)

Kramar!

 
SaraEmma

SaraEmma

8 juni 2014 19:09

Jag har haft en riktigt bra dag :-) Tog det lugnt på förmiddan och sen åkte vi till sjön, sitter riktigt bra i strandstolarna vi har så det funkar rätt bra! Brände mig lite lagom i solen ;) Värken har hållt sig hyfsat, har bara tagit alvedon ett par gånger. Hoppas din eftermiddag blev bra! Kram

http://ryggresan.bloggplatsen.se

Annie

8 juni 2014 19:43

Det låter bra ;-)Härligt!
Min em/kväll vart faktiskt hyfsad, skönt :-)
Man får vara glad för det lilla i livet ;-)

Kramar/

 
Alexis

Alexis

8 juni 2014 19:15

Lite stressigt, födelsedagskaffe hos oss på morgonen. Nu planerar jag Estlandsresan i slutet av månaden och letar hårfärger på diverse webshopper =)
//A

http://youngdreamer.bloggplatsen.se

Annie

8 juni 2014 19:44

Kul med resa! ;-)
Hoppas du hittade nån fin hårfärg ;-)

Kram/

 
natalia

natalia

8 juni 2014 20:07

Ja våfflor är riktigt gott ;)

http://nattis98.bloggplatsen.se

Annie

8 juni 2014 20:15

Javisst är det! Så gott! ;-)

 
Piedra

Piedra

8 juni 2014 20:51

Jordgubbstårta, ja det är ju svårt att motstå. Kram! ♥

http://enplatsilivet.blogspot.se

Annie

8 juni 2014 20:55

Ja precis! ;-)
Den var såå god ;-)

Kul att du kikade in ;-)
Kram!

 
luvcatz

luvcatz

8 juni 2014 20:52

Bra, du e så fantastiskt stark o tack för dina alltid så peppande o fina kommentarer :)

Jag har oxå sagt ja till mig själv o det kostar ibland men är så värt det :)
Åh, jordgubbstårta som e så gott, förstår att du inte vill missa det, hoppas dagen varit fin trots värken, kram!

http://luvcatz.bloggplatsen.se

Annie

8 juni 2014 20:57

Tack snälla, fina du! ;-)
Varsågod!:-)

Ja det är ju så värt det :-)
Ja det var såå gott!
Kvällen var hyfsad faktiskt :-)

Kram!

 
Ingen bild

Bea

8 juni 2014 23:29

En ny selfie med samma fina vältränade ben- härligt! =)
Härligt också att du säger "ja" till dig själv- det tänker jag med göra. Ja ja ja!!!
Kram

Annie

9 juni 2014 06:54

Tack fina du! ;-)
Det låter bra! :-)
Precis ja ja :-)

Kram!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annie - 22 oktober 2018 19:09

       NU har det hänt något .......            Jag har flyttat och finns numera på annan address, nämligen www.nouw.com/by_anniess        Alttså www.nouw.com/by_anniess         Hoppas vi ses där!           Kramar Annie ..... ...

Av Annie - 22 oktober 2018 18:51

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9792966971

Av Annie - 21 oktober 2018 19:48


  Har så mycket i skallen just nu ....           men ni kommer förstå tids nog ;) mest roliga saker.           Jag har haft en riktigt bra helg och det känns Helt okej med jobb imorrn.           Ska faktiskt bli kul ;)              Är ...

Av Annie - 20 oktober 2018 14:36


     Ha en fin lördag alla läsare & bloggare!      Ska alldeles strax iväg. Bortbjuden på fikakalas och sen middag på det. En helkväll :)        Blir trevligt och kul!        Ha en fin kväll kära Du :)     ...

Av Annie - 19 oktober 2018 12:12


    Inom en snar framtid kommer det nog hända lite saker här på bloggen .. ;)          Annars är det ju fredag idag och det känns toppen. Känner mig lite piggare idag :)       Min helg blir lugn med träning, vila och småfix.      Ja imorr...

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards