Alla inlägg den 22 juni 2014

Av Annie - 22 juni 2014 15:30


Jaha då var det söndag och midsommar har passerat.

Min midsommar har varit ganska bra. Värken har hållt sig hyfsat i schack, skönt.

Har haft värk, men ändå en ok hyfsad värk. Hoppas det fortsätter så.

Har varit hemma och hos grannar, ätit gott och haft trevligt och lugnt.

Hur har din midsommar varit, kära läsare? ;-)

 

På schemat idag stod Träning. Inte så ovanligt när det gäller mig ;-)

Träningen var styrketräning och kondition.

Styrka för ben, rumpa och armar. Konditionen vart pw/jogging 5 km. Underbart!

Har börjat jogga lite för att öka på lite och det har gått bra än så länge.

Men det är lugn jogging varvat med powerwalk, för jag måste vara snäll mot min kropp

och respektera diskbråcken. Men vilken känsla! Så härligt.

Det började regna under mitt konditionspass men det gör inget.

Tvätom! Det motiverar mig bara ännu mera!

Jag är verkligen helt beroende av träningen.

 

 

 

 

 

 

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards