Direktlänk till inlägg 3 september 2014

Ingenting är omöjligt ....

Av Annie - 3 september 2014 14:00


Skönt mör i kroppen efter dagens ben/mage-pass!

1 timme, 15 min styrketräning. Riktigt nöjd med passet!
Jag har verkligen hittat "min" träningsform!

Att hitta en träningsform man gillar och trivs med är ju verkligen A och O när det gäller träning.

Man ska göra det för att man vill själv! Då finns det ingenting som kan stoppa, om man har viljan!

 

Att känna kroppen bli starkare, leva med mindre värk ,få mer självkänsla! Allt det är tack vare träningen!! 

Det började ju med diskbråcken  .. och nu ett nytt liv och en starkare kropp!

Träningsbiten till tusen! Jag har hittat min Passion!

 

OCH det här är bra början på min resa!

 

Bild från träningen! Och pepp!

 

 

 

 

 

 
 
Alex

Alex

3 september 2014 19:19

Älskar den quote:n också! Vad kul att det går så bra med din träning :-)
Stå på dig, tjejen!
A

http://youngdreamer.bloggplatsen.se

Annie

3 september 2014 19:47

Javisst är den bra ;-)
Tack, ja det känns riktigt bra! :-) Haft sånt flyt med träningen nu ;-)

Såklart ;-)

Kram!

 
jeljoh13

jeljoh13

3 september 2014 19:29

Det är roligt när man hittar en träningsform som passar än bra. Jag tror också att det är viktigt att träningen är rolig, att det ger mer resultat då. Så är det för mig med min jiujitsu träning som jag har hållit på med i 6 år nu.

http://jeljoh13.bloggplatsen.se

Annie

3 september 2014 19:49

Ja verkligen! Ja precis, så är det ju verkligen :-)Mycket lättare att hålla igång träningen om man tycker att det är kul.

Vad kul :-)

Kram!

 
natalia

natalia

3 september 2014 20:05

Du e så duktig på att peppa!

http://nattis98.bloggplatsen.se

Annie

3 september 2014 20:38

Tack snälla!*hjärta*

Det är så kul att peppa tycker jag! :-)

 
luvcatz

luvcatz

3 september 2014 20:51

Härligt quote :)

Härligt att du hittat rätt :) mycket bra inlägg, heja dig o tack för att du delar med dig, kram :)

http://luvcatz.bloggplatsen.se

Annie

3 september 2014 21:02

Tack ;-)

Ja det känns så bra :-)Tack snälla! :-)
Varsågod, bara roligt .-)

Kramar!

 
Ida

Ida

3 september 2014 22:28

Låter verkligen härligt! Skönt att du hittat rätt! När man gillar det så försvinner bara tiden! :) kram

http://lilla-pys.bloggplatsen.se

Annie

4 september 2014 08:28

Tack ;-)
Ja verkligen! Jag tycker att det är så kul :-)
Ja så är det ju verkligen, då går tiden fort :-)

Kram

 
Snöflinga

Snöflinga

4 september 2014 11:52

Tack för din extremt smittande positivitet <3

Kram :)

http://snoflinga.blogplatsen.se

Annie

4 september 2014 12:01

Åh tack fina snöflingan!*
Det värmer att höra ;-) Och varsågod :-)

Kram!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annie - 22 oktober 2018 19:09

       NU har det hänt något .......            Jag har flyttat och finns numera på annan address, nämligen www.nouw.com/by_anniess        Alttså www.nouw.com/by_anniess         Hoppas vi ses där!           Kramar Annie ..... ...

Av Annie - 22 oktober 2018 18:51

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9792966971

Av Annie - 21 oktober 2018 19:48


  Har så mycket i skallen just nu ....           men ni kommer förstå tids nog ;) mest roliga saker.           Jag har haft en riktigt bra helg och det känns Helt okej med jobb imorrn.           Ska faktiskt bli kul ;)              Är ...

Av Annie - 20 oktober 2018 14:36


     Ha en fin lördag alla läsare & bloggare!      Ska alldeles strax iväg. Bortbjuden på fikakalas och sen middag på det. En helkväll :)        Blir trevligt och kul!        Ha en fin kväll kära Du :)     ...

Av Annie - 19 oktober 2018 12:12


    Inom en snar framtid kommer det nog hända lite saker här på bloggen .. ;)          Annars är det ju fredag idag och det känns toppen. Känner mig lite piggare idag :)       Min helg blir lugn med träning, vila och småfix.      Ja imorr...

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards