Direktlänk till inlägg 6 september 2014

Lördagsunderhållning!

Av Annie - 6 september 2014 19:45


1. Föredrar du att ringa el skicka sms?  Skicka sms ;-)

2. Vilken är din favoritdessert?  Definitivt nåt med choklad!

3. Tycker du om sushi?  Ja!

4. Har du åkt Mc?  Ja, det är så kul! Dock inte nu, med tanke på diskbråcken ..

5. Är du en vanemänniska?  Ja!

6. Vilken är din bästa egenskap?  Omtänksam ;-)

7. Vilken är din sämsta egenskap?  Otålig

8. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med?  Rumpan ;-)

9. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med?  Fötterna

10. Har du nån piercing?  Nej det har jag inte, det är nåt som andra har ;-)

11. Vad är det bästa du gjort?  Utan tvekan .. Ta körkort ;-)

12. Vad fick dig att skratta sist?  När jag tittade på "Vänner". Så bra!

13. Vilka hemsidor besöker du dagligen?  Bloggplatsen, twitter & instagram.

14. Vad föredrar du utekväll el hemmakväll?  Hemmakväll!

15. Vad använder du mest klackar el sneakers?  Sneakers ..

16. Vad gör dig riktigt lycklig? Fina människor, god hälsa & träning ;-)

17. Har du stationär el bärbar dator?  Bärbar ...

18. Vilka språk har du läst?  Engelska och spanska ..

19. Vilka hårfärger har du haft?  En hel del olika. Blont, brunt och svart ;-) Föredrar att vara blond ;-)

20. Hur länge har du bloggat?  Lite mer än 1,5 år ;-)

21. Har du åkt ambulans?  Ja

22. Vad ska du göra efter att du svarat på dessa frågor?  Njuta av fotbad & pedikyr ;-)

 

 

 

 
 
SaraEmma

SaraEmma

6 september 2014 22:09

Kul :-) Roligt med lite info!

http://ryggresan.bloggplatsen.se

Annie

7 september 2014 10:06

Kul att du gillade det ;-)
Tycker själv såna här inlägg är lite roliga att läsa :-)

Kram/

 
Daniel

Daniel

6 september 2014 23:51

Sånt här e kul. Den här lånar ja :)

http://danneking.bloggplatsen.se

Annie

7 september 2014 10:07

Det tycker jag med ;-)
Gör det vettja :-)

 
natalia

natalia

7 september 2014 00:39

Har skaffat ett till instagram konto som bara kommer ha med bloggen att göra. Heter: nattis988
Följer du så följer jag tillbaka :D
Har fortfarande kvar mitt gamla: nataliatrojan som jag också kommer uppdatera från. Men som sagt så kommer jag vara mer aktiv på det kontot som har med bloggen att göra. Hoppas du följer:)

http://nattis98.bloggplatsen.se

Annie

7 september 2014 10:09

Vad kul! ;-)
Såklart jag följer ;-) bara kul! ;-)

Kram!

 
natalia

natalia

7 september 2014 10:51

Får jag sno denna listan? ;)

http://nattis98.bloggplatsen.se

Annie

7 september 2014 12:28

Ja gör det ;-) Såklart du får det! :-)
Blir kul att läsa dina svar ;-)

 
natalia

natalia

7 september 2014 13:08

Då ska jag nog kopiera den senare :D

http://nattis98.bloggplatsen.se

Annie

7 september 2014 14:03

Ja gör det! ;-):-)

 
Ingen bild

Bea

7 september 2014 15:14

Hej vännen!

Intressant att få lite små fakta om dig.

Hahah, den där bilden gillade jag så mkt så jag undrar om man kanske får låna den? Den var helt suverän!!! ;-)

Kramar

Annie

7 september 2014 15:21

Kul att du gillade det! :-)
Brukar själv gilla att läsa såna här inlägg! ;-)

Ja det går bra :-) Själv har jag "kopierat" den från fb ;-)Ja den är bra, Mr bean är ju bra med så rolig ;-)

Kramar

 
Snöflinga

Snöflinga

7 september 2014 16:25

Åh vad roligt :D Det var längesen du hade ngt sådant inlägg :) Här kommer mina svar på samma:

1. Föredrar du att ringa el skicka sms? Skicka sms ;-)

2. Vilken är din favoritdessert? Definitivt nåt med choklad, i går fick jag kladdkaka med vit choklad i, grymt gott och en ny favorit :O

3. Tycker du om sushi? Ja, men när man bor på "landet" blir det inte ätet så ofta :(

4. Har du åkt Mc? Ja, men åker bara, ville ha mc-kort men insåg sen att jag är livrädd för vad alla bilister kan göra för dumheter och vågar inte längre.

5. Är du en vanemänniska? Ja!

6. Vilken är din bästa egenskap? Envis

7. Vilken är din sämsta egenskap? Envis ;)

8. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med? Åh, vilken svår en... Får nog bli mina blå ögon :)

9. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med? Mina ridbyxelår :(

10. Har du nån piercing? Nej det har jag inte, men har haft i tungan och i naveln, och såklart har jag flera hål i öronen.

11. Vad är det bästa du gjort? Kan man säga pass på den?

12. Vad fick dig att skratta sist? Gårdagens kräftskiva :D

13. Vilka hemsidor besöker du dagligen? Bloggplatsen, twitter & facebook.

14. Vad föredrar du utekväll el hemmakväll? Hemmakväll!

15. Vad använder du mest klackar el sneakers? Mittemellan :D Helst klackar men har en hel del lågskor och sandaler :)

16. Vad gör dig riktigt lycklig? Vacker natur och härliga människor och djur.

17. Har du stationär el bärbar dator? Bärbar och stationär, men ingen padda.

18. Vilka språk har du läst? Engelska, svenska och tyska :)

19. Vilka hårfärger har du haft? Svart, rödbrunt, svartlila (!) och även någon ful morotsorangegulaktig färg vid blekningsförsök, som snabbt återfärgades till svart ;)

20. Hur länge har du bloggat? Oj, har ju en icke-anonym blogg som jag haft sen 2008, men är bara aktiv från och till där.

21. Har du åkt ambulans? Nope.

22. Vad ska du göra efter att du svarat på dessa frågor? Dricka upp mitt kaffe, pausa lite, köra och ta in hästen och sedan jogga, SEN får jag ta en efterlängtad dusch och se om jag hittar något att tugga på till kvällsmat ;)

http://snoflinga.blogplatsen.se

Annie

7 september 2014 20:09

Ja det var längesen, tyckte det var dags för ett sånt här inlägg nu! ;-)

Kul att du svarade på mina frågor! :-)
Det gillar ja, kul att läsa dina svar ;-)

Kramar!*

 
jeljoh13

jeljoh13

8 september 2014 09:52

Snor också listan :P Tycker också det är kul att läsa såna här inlägg :P

http://jeljoh13.bloggplatsen.se

Annie

8 september 2014 11:45

Ja gör det du ;-)Tycker jag med :-)
Då ska jag kolla in din lista sen! ;-)

 
Vivi

Vivi

8 september 2014 11:07

Vilken fin lista och fina svar ! Hmmmm det var länge sedan jag gjorde en lista i bloggen , får nog bli snart ;P
Tack för inspirationen!!

Sv. jo det är jobb som larmoperatör, ett jobb jag antingen kommer vara skitbra på eller usel... allt beror nog på o jag kan hålla mina egna känslor i styr när folk ringer och har panik eller är ledsna :P
Kramar !

http://www.missvivis.se

Annie

8 september 2014 11:47

Tack så mycket! :-)
Ja gör det ;-) Varsågod! ;-)

Jaha vad spännande det låter :-)
Lycka till med jobbet! :-)

Kram kram!

 
natalia

natalia

8 september 2014 16:00

Ha en fin kväll! :)

http://nattis98.bloggplatsen.se

Annie

8 september 2014 16:23

Tack och Detsamma!

 
luvcatz

luvcatz

8 september 2014 18:25

Kul inlägg :)

http://luvcatz.bloggplatsen.se

Annie

8 september 2014 19:45

Tack så mycket ;-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annie - 22 oktober 2018 19:09

       NU har det hänt något .......            Jag har flyttat och finns numera på annan address, nämligen www.nouw.com/by_anniess        Alttså www.nouw.com/by_anniess         Hoppas vi ses där!           Kramar Annie ..... ...

Av Annie - 22 oktober 2018 18:51

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9792966971

Av Annie - 21 oktober 2018 19:48


  Har så mycket i skallen just nu ....           men ni kommer förstå tids nog ;) mest roliga saker.           Jag har haft en riktigt bra helg och det känns Helt okej med jobb imorrn.           Ska faktiskt bli kul ;)              Är ...

Av Annie - 20 oktober 2018 14:36


     Ha en fin lördag alla läsare & bloggare!      Ska alldeles strax iväg. Bortbjuden på fikakalas och sen middag på det. En helkväll :)        Blir trevligt och kul!        Ha en fin kväll kära Du :)     ...

Av Annie - 19 oktober 2018 12:12


    Inom en snar framtid kommer det nog hända lite saker här på bloggen .. ;)          Annars är det ju fredag idag och det känns toppen. Känner mig lite piggare idag :)       Min helg blir lugn med träning, vila och småfix.      Ja imorr...

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Skapa flashcards