Direktlänk till inlägg 18 september 2014

Läkarbesök, plugg och träning ...

Av Annie - 18 september 2014 19:00

 

Ahh ... känner mig nöjd, matt, euforisk och mätt. Såå nöjd!

Har just ätit middag. Och innan det stod träning på schemat!

Dagens pass var träning av mage & rygg. Plus 8 km pw. Härligt ..

Nu har jag tränat 3 pass denna vecka, så imorgon blir det en välbehövlig vilodag.

 

Idag på fm stod läkarbesök på schemat. Dags att träffa min läkare på Hc.

Måste bara säga att jag är så tacksam, för jag har en så bra läkare!

Sånt är verkligen värdefullt. och viktigt.

Jag har träffat många läkare i mina dar. Dels nu genom diskbråcksresan,

men även tidigare då jag varit sjuk och även legat på sjukhus.

Så tro mig .. jag har träffat många läkare. Och min nuvarande är en av dem bästa!

 

Vart även lite plugg på dan. Men det blir inget plugg nu på kvällen.

Ikväll ska jag ta det lugnt och vila. Och låta kroppen vila från mer ansträngning ..

Kolla teve och dricka te. Och kanske tända lite ljus ...

 

 

Träning. Pepp och Motivation!

 

    

 

 

 

 
 
Sofia

Sofia

19 september 2014 12:51

Ja har med träffat sååå många läkare i mitt liv, inte många som verkligen bryr sig o tar en på allvar. Ja brukar mest skickas runt :(

Nu har jag testat första passet yoga, TRÄNINGSVÄRK :D

Kramis

http://bian.bloggplatsen.se

Annie

19 september 2014 13:01

Ja det är inte kul :-(
Skönt med bra läkare :-)

Ah vad kul! ;-)
Härligt, det är den positiva värken .. ;-)

Ha en fin fredag :-)

Kram!

 
natalia

natalia

19 september 2014 13:42

Hoppas det går bra hos läkaren!

http://nattis98.bloggplatsen.se

Annie

19 september 2014 16:23

Ja det gick bra. Har en bra läkare, det är skönt :-)

 
Ingen bild

Bea

19 september 2014 20:07

Härligt att du fått en bra läkare!:)
Jag har också fått tag på en toppenläkare, el jag hade henne när jag var sjuk, o blir jag sjuk igen vet jag var hon finns.
På Klarahälsan i Karlstad!
(Hoppas nån Karlstadsbo läser, så får Klarahälsan lite välförtjänt reklam fr mig. Klarahälsan är jättebra!!!)

Skönt för dig att vila lite nu när du kämpat så hårt vännen! Du är sååå duktig! :-)

Varm kram från mig❤️

Annie

19 september 2014 20:52

Tack vännen, ja det känns bra :-)
Vad bra, skönt att du med har en bra läkare! :-)
;-)

Åh tack så mycket Bea! :-) det värmer att höra! ;-)

Varm kram tillbaka*hjärta*

 
Snöflinga

Snöflinga

22 september 2014 09:27

Åh, man blir så glad av att träffa rätt läkare (och rätt terapeut osv). Det är då man inser att det faktiskt går att få hjälp och att det finns folk som är bra på sitt jobb ;)

Kram

http://snoflinga.blogplatsen.se

Annie

22 september 2014 10:24

Ja verkligen! Hon är en så bra läkare :-)
Det går verkligen att få bra hjälp inom vården och det är guld värt, den känslan! :-)

Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annie - 22 oktober 2018 19:09

       NU har det hänt något .......            Jag har flyttat och finns numera på annan address, nämligen www.nouw.com/by_anniess        Alttså www.nouw.com/by_anniess         Hoppas vi ses där!           Kramar Annie ..... ...

Av Annie - 22 oktober 2018 18:51

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9792966971

Av Annie - 21 oktober 2018 19:48


  Har så mycket i skallen just nu ....           men ni kommer förstå tids nog ;) mest roliga saker.           Jag har haft en riktigt bra helg och det känns Helt okej med jobb imorrn.           Ska faktiskt bli kul ;)              Är ...

Av Annie - 20 oktober 2018 14:36


     Ha en fin lördag alla läsare & bloggare!      Ska alldeles strax iväg. Bortbjuden på fikakalas och sen middag på det. En helkväll :)        Blir trevligt och kul!        Ha en fin kväll kära Du :)     ...

Av Annie - 19 oktober 2018 12:12


    Inom en snar framtid kommer det nog hända lite saker här på bloggen .. ;)          Annars är det ju fredag idag och det känns toppen. Känner mig lite piggare idag :)       Min helg blir lugn med träning, vila och småfix.      Ja imorr...

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards