Direktlänk till inlägg 20 september 2014

Be a Warrior not a Worrier ...

Av Annie - 20 september 2014 11:45


Vilken början på denna härliga lördag! ..

Morgonen började hyffsat tidigt. Ganska pigg imorse.

Upp kl 07 och äta frukost, som bestod av kaffe och gröten.

Sen tagga tagga! Och träning! Hade vilodag igår, så det kändes riktigt skönt "att köra igång igen".

Styrketräning i 70 min för ben och rumpa. Avslutade med en 5 km pw.

Ahh .. nu är jag slut i benen .. Men det känns bara bra. Då gör jag rätt på passen.

Lycka. Glädje. Eufori Och styrka!

 

Nu blir det lunch och MAT, så hungrig efter passet!

Får se sen vad resten av lördagen bjuder på. Hur ser din lördag ut, kära läsare? :-)

 

Träningbild. Vilja av stål och PEPP!

 

 

   

 
 
luvcatz

luvcatz

20 september 2014 13:19

Vilken härlig start :)
Vaknade oxå vid sju o tog ett fotbad o långfrukost, ska gå på bio med tjejorna o sen käka på rockbaren :)

Ha en fantastiskt fin lördag :)

http://luvcatz.bloggplatsen.se

Annie

20 september 2014 13:55

Tack vännen ;-)
Ja min morgon var riktigt bra, härligt börja med träning :-) ;-)

Åh det låter jätte härligt och roligt! :-)
Ha så kul! ;-)

Kramar

 
Sofia

Sofia

20 september 2014 14:21

Låter som en bra dag det, ja åt frukost ute idag! Känns som det snart kan vara sista gången :(

Du borde prova det, lätt att göra hemma med om man har skiva :D

Kramis

http://bian.bloggplatsen.se

Annie

20 september 2014 14:32

Vad härligt! :-)
Ja verkligen bra dag ;-)

Kanske blir nån gång, men jag föredrar egentligen "rejälare" träning som styrketräningen och pilates ;-)
Men kanske testar nån gång :-)

Kram!

 
natalia

natalia

20 september 2014 16:58

Shit vad duktigt!

http://nattis98.bloggplatsen.se

Annie

20 september 2014 17:03

Tack så mycket! ;-)

 
Jess

Jess

20 september 2014 20:48

Min dag började också tidigt. Blev ett spinning pass på förmiddagen sen har jag mest bara varit. Är så kul att följa din blogg.
Kram

http://attvaraannorlunda.bloggplatsen.se

Annie

21 september 2014 08:19

Vad duktig du är, bra gjort ;-)
Å vad kul att du tycker det, det gör mig glad! ;-)

Kram!

 
Life of Johanna

Life of Johanna

21 september 2014 12:50

Hoppas du hade en bra lördag :)

http://lifeofjohanna.se

Annie

21 september 2014 13:03

Tack, jag hade en bra lördag med träning, plugg och fika! ;-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annie - 22 oktober 2018 19:09

       NU har det hänt något .......            Jag har flyttat och finns numera på annan address, nämligen www.nouw.com/by_anniess        Alttså www.nouw.com/by_anniess         Hoppas vi ses där!           Kramar Annie ..... ...

Av Annie - 22 oktober 2018 18:51

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9792966971

Av Annie - 21 oktober 2018 19:48


  Har så mycket i skallen just nu ....           men ni kommer förstå tids nog ;) mest roliga saker.           Jag har haft en riktigt bra helg och det känns Helt okej med jobb imorrn.           Ska faktiskt bli kul ;)              Är ...

Av Annie - 20 oktober 2018 14:36


     Ha en fin lördag alla läsare & bloggare!      Ska alldeles strax iväg. Bortbjuden på fikakalas och sen middag på det. En helkväll :)        Blir trevligt och kul!        Ha en fin kväll kära Du :)     ...

Av Annie - 19 oktober 2018 12:12


    Inom en snar framtid kommer det nog hända lite saker här på bloggen .. ;)          Annars är det ju fredag idag och det känns toppen. Känner mig lite piggare idag :)       Min helg blir lugn med träning, vila och småfix.      Ja imorr...

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Skapa flashcards