Direktlänk till inlägg 21 september 2014

Veckans 5:e och sista träningspass ....

Av Annie - 21 september 2014 14:45

 

gjordes idag ..  Upp ganska tidigt. Äta frukost, dvs havregrynsgröten och kaffet.

En lugn frukost med radion på i bakgrunden. Sen dags igen!!

 

Jag är så otroligt peppad på min träning nu. Känner verkligen att jag orkar mer,

har mer styrka i kroppen och att jag ser mer och mer framsteg!

Jag har ju hållt på med min träning hyffsat länge nu, närmare bestämt 1 år & 5 månader.

Och jag blir bara mer och mer motiverad. En nästan magisk känsla!

 

Dagens pass vart styrketräning för mage & rygg + pw 7 km.

2 timmar träning. Riktigt nöjd tjej!

 

En annan sak jag är nöjd över. Idag har jag "lämnat in" 2:a inlämningsuppgiften på kursen.

Data/IT-kursen. Gjorde den klar och skickade in den.

Har ganska goda förhoppningar, så hoppas jag får godkänt på den.

 

Träningsbild. Och Pepp!!

 

 

 

 

 

 
 
natalia

natalia

21 september 2014 15:13

Då tycker jag verkligen du ska se den! :D

http://nattis98.bloggplatsen.se

Annie

21 september 2014 16:24

Ja det ska jag vid tillfälle! ;-)

 
Sofia

Sofia

21 september 2014 15:56

Ska hålla tummarna att det blir bra betyg :D

Du är så duktig, att du orkar, önskar jag hade hälften av det du har i energi till träning :D

Huvudvärken har faktiskt varit okej denna helgen, den finns där men jag har ändå varit pigg o mått bra :)

Kramis

http://bian.bloggplatsen.se

Annie

21 september 2014 16:27

Tack, gör gärna det! ;-)

Ja jag har riktigt bra flyt med träningen nu, Känns OTROLIGT bra verkligen! ;-)
Det är ju träningen som gör att man orkar, träning ger ju bara mer energi till kroppen ;-)Så kul det är :-)

Aha okej, skönt :-)

Kram!

 
Snöflinga

Snöflinga

22 september 2014 09:29

Rocky är grymt bra som inspiration :)

Skönt att lämna in "läxan" - jag gissar att allt nuförtiden sköts via plattformar på nätet, när det gäller utbildning? Det var ju 2003 jag senast pluggade och då var vi inte så moderna precis ;)

Kram

http://snoflinga.blogplatsen.se

Annie

22 september 2014 10:28

Ja eller hur! ;-)Verkligen ;-)

Ja det är skönt att ha det gjort! Vi hade ju hela denna veckan på oss också, så himla skönt att ha det gjort! :-)

Ja precis, allt går i stort sett via läroplattformen på nätet, vi har "blackboard" som läroplattform. Funkar bra faktiskt, har kommit in i hur det funkar nu :-)

Kram!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annie - 22 oktober 2018 19:09

       NU har det hänt något .......            Jag har flyttat och finns numera på annan address, nämligen www.nouw.com/by_anniess        Alttså www.nouw.com/by_anniess         Hoppas vi ses där!           Kramar Annie ..... ...

Av Annie - 22 oktober 2018 18:51

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9792966971

Av Annie - 21 oktober 2018 19:48


  Har så mycket i skallen just nu ....           men ni kommer förstå tids nog ;) mest roliga saker.           Jag har haft en riktigt bra helg och det känns Helt okej med jobb imorrn.           Ska faktiskt bli kul ;)              Är ...

Av Annie - 20 oktober 2018 14:36


     Ha en fin lördag alla läsare & bloggare!      Ska alldeles strax iväg. Bortbjuden på fikakalas och sen middag på det. En helkväll :)        Blir trevligt och kul!        Ha en fin kväll kära Du :)     ...

Av Annie - 19 oktober 2018 12:12


    Inom en snar framtid kommer det nog hända lite saker här på bloggen .. ;)          Annars är det ju fredag idag och det känns toppen. Känner mig lite piggare idag :)       Min helg blir lugn med träning, vila och småfix.      Ja imorr...

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards