Direktlänk till inlägg 22 september 2014

Vad jag avskyr ....

Av Annie - 22 september 2014 19:30



 .. denna tiden i månaden. Och nu är den tiden här igen, tyvärr.

Ja jag tror alla tjejer/kvinnor förstår vad jag menar ...

Man kan tycka att jag borde ha vant mig vid smärtan, menssmärtorna vid det här laget.

Men jag vänjer mig aldrig .. Har olidligt ONT! ..

Äter tabletter, men har ont ändå. Eller ont är för lindrigt egentligen, det är kramper & smärtor. 

Så idag och imorgon blir inge roliga dagar alls. Stort diss för menssmärtor!

 

 

 

 

 

 

 
 
luvcatz

luvcatz

22 september 2014 19:40

Usch vad hemskt, hjälper inte värmekudde heller....

Helgen var ok, trevligt men ja e trött bara.

Ha en fin kväll :)

http://luvcatz.bloggplatsen.se

Annie

23 september 2014 08:15

Nä det lindrar bara lite. Har sån jobbig menssmärta :-(

Låter bra :-)

Ha en fin dag :-)

 
natalia

natalia

23 september 2014 09:17

Åh så jobbigt ;(

Så himla bra citat!

/Natalia

http://nattis98.bloggplatsen.se

Annie

23 september 2014 11:06

Ja så jobbigt med värk o smärta :-(

Tack :-)Ja jag gillar det med ;-)

Kram

 
Sandra

Sandra

23 september 2014 16:39

DET ÄR SÅ HEMSKT! D:
Det hemskaste som ändå finns blir väl ändå alla humörsvängningar enligt mig :/
När man skäller ut sina närmaste kompisar, av precis ingen anledning...;_;
Hoppas det går över snart, be strong! :D

http://sandrai.bloggplatsen.se

Annie

23 september 2014 17:05

Javisst är det!
För mig är menssmärtorna värst, jobbigt med humörsvängningarna också men dem är lättare att hantera för mig. Har sån jobbig menssmärta trots tabletter! ..

Tack så mycket! :-)
Kul att du kikade in :-)

Kram

 
bokprinsessan

bokprinsessan

23 september 2014 19:01

Har du endumetrios

http://bokprinsessan.bloggplatsen.se

Annie

23 september 2014 19:08

Nej det har jag inte. Men har faktiskt varit och kollat upp mig tidigare hos läkare ang det .. trodde nästan det ..

Så verkar inte så. Men har olidligt ont vid mens :-( Idag är det lite bättre iaf :-)

 
jeljoh13

jeljoh13

23 september 2014 20:15

Tråkigt att det är så :/ Har tyvärr inga tips... Hoppas att det känns bättre snart.

http://jeljoh13.bloggplatsen.se

Annie

23 september 2014 21:15

Ja det är trist :-(
Tack för omtanken, känns lite bättre nu iaf :-)

 
Snöflinga

Snöflinga

25 september 2014 12:34

Usch, stackare :( Visst tipsade jag om P-spruta? Har glömt - då slipper man iaf mensen helt, kanske kan vara värt att prova?

Hoppas det har gått över till idag och att du är ditt vanliga jag igen nu <3

Kram

http://snoflinga.blogplatsen.se

Annie

25 september 2014 15:56

Ja det är jobbigt med denna värken :-(
Ja du skrev det förut ;-) tack ändå, för omtanken :-)

Det är bättre nu :-)
Tack*hjärta*!

Kram!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annie - 22 oktober 2018 19:09

       NU har det hänt något .......            Jag har flyttat och finns numera på annan address, nämligen www.nouw.com/by_anniess        Alttså www.nouw.com/by_anniess         Hoppas vi ses där!           Kramar Annie ..... ...

Av Annie - 22 oktober 2018 18:51

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9792966971

Av Annie - 21 oktober 2018 19:48


  Har så mycket i skallen just nu ....           men ni kommer förstå tids nog ;) mest roliga saker.           Jag har haft en riktigt bra helg och det känns Helt okej med jobb imorrn.           Ska faktiskt bli kul ;)              Är ...

Av Annie - 20 oktober 2018 14:36


     Ha en fin lördag alla läsare & bloggare!      Ska alldeles strax iväg. Bortbjuden på fikakalas och sen middag på det. En helkväll :)        Blir trevligt och kul!        Ha en fin kväll kära Du :)     ...

Av Annie - 19 oktober 2018 12:12


    Inom en snar framtid kommer det nog hända lite saker här på bloggen .. ;)          Annars är det ju fredag idag och det känns toppen. Känner mig lite piggare idag :)       Min helg blir lugn med träning, vila och småfix.      Ja imorr...

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards