Alla inlägg den 20 januari 2015

Av Annie - 20 januari 2015 16:45


       Så trist att vakna med värk. Värk i armen. Vaknade på sidan, så hade antagligen vänt mig i sömnen.

       ( Somnade på rygg-men vaknade på sida) Och bara en sån enkel sak, kan jag få ont av ..

       Ibland får jag ont av en sån sak och ibland inte. Imorse var det, det första-ont :(

 

       Men gick upp på en gång. Ingen ide ligga kvar och dra sig i sängen. Det minskar inte på det onda,

       däremot bättre att "komma igång" med kroppen. Så det vart frukost: havregrynsgröten & kaffet.

       Sen vart det rehab och TRÄNING! Så härligt och komma igång igen!!

       Efter förkylning & ont i magen. Äntligen! Styrketräning och 1 timme pw i snöyra!!

 

 

        Dagens negativa :(                Dagens positiva :)

      Trist morgon med värk ...               Men det vart Träning ;) ..

        Kallt här i Norrland ..,                    Vackert med snö-landskapet ..

        Funderingar om framtiden  ...        Allt brukar ordna sig tillslut ;) ..

                                                 


       Hur har eran dag varit bloggvänner och läsare? :)

 

      

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards