Alla inlägg den 31 januari 2015

Av Annie - 31 januari 2015 08:26

 

          Godmorgon fina läsare och bloggvänner! Vill börja med säga tack för alla besök och fina

          kommentarer ni lämnar efter er! Det är så kul att logga in och se dem på morgonen<3

          Jag vaknade med lite värk, men denna lördag ska bli toppen ändå. Det har jag bestämt!

     

          Nu på morgonen står rehabträning och styrketräning på schemat! Underbart ;)

          Idag: ett pass för vader, mage och rygg ;)

      

          Senare idag .. kommer en av de allra bästa hit! Ena av mina bästa vänner från Stockholm

          kommer hit och hälsar på i helgen! Så kul det ska bli! Vi har känt varandra länge<3

          ( För er som är nya är, så är jag Sthlms-tjej från början. Född & uppvuxen där ;)

 

          # Ett av mina favorit-citat/bilder. Så rätt ;) Handlar mycket om driv & viljestyrka!

     

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards