Alla inlägg den 15 april 2015

Av Annie - 15 april 2015 18:15

    

      Min gårdag började med telefonsamtal till HC på morgonen, följt av läkartid på fm.

      Ja .. och sen vart det akuten. Sjukhuset och akutmottagningen.

      Dr tyckte det skulle undersökas vidare på grund av att jag har haft ont i 3 veckor nu och att

      jag även hade fått mer ont. Så det vart remiss till akutmottagningen.

      Det vart en otroligt låång dag på sjukhuset. Men även fast det vart en väldigt lång & jobbig dag

      så är jag ändå glad att Dr på HC skickade mig dit. Så det vart kollat vidare där.

      Det vart massa prover och olika diverse undersökningar.

      Läkarna på sjukhuset tror att det är inflammation i muskel, sena/ligament eller ljumskbråck.

      Hoppas inte att det är ljumskbråck för det måste opereras i såna fall. Ska bli kallad till ytterliggare

      undersökning, ultraljud för att se om det är ljumskbråck eller inte.

      Gah, vill bara att det ska bli bra fort nu! Men men inte mycket att göra, men det känns drygt :(

      Förstå min träningsabstinens vid det här laget .. Jag som brukar träna nästan varje dag!

      Från 5-6 pass i veckan till inget.

 

      Kvällen slutade med snabbmat hemma 21.30 Då var jag helt slut, vrålhungrig och enormt trött.

      Då hade jag bara ätit frukost på morgonen, sen 2 mackor med kaffe kl 18.

      Fick inte äta innan eftersom det gällde bukområdet. Så var fastande då. Inget att rekommendera ;)

      Sen vart det sängen och jag fick äntligen sova en hel natt utan att vakna av det onda. Äntligen!

 

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2015 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards