Direktlänk till inlägg 23 april 2017

Toppenbra, mysig, trevlig, positiv födelsedagsfirande-helg ...

Av Annie - 23 april 2017 17:30


     Jag har haft .. en toppenbra, mysig, trevlig, rolig och riktigt positiv helg-med massa födelsedagsfirande!

     De började i fredags med mysfrukost, följt av frissabesök senare på dagen, tacos mys med vin på kvällen.

     Framtidsprat och dåtidsprat-men då i positiv anda om HELA min resa med depression & utmattning.

     Och att jag KÄNNER mig så mycket starkare :)


     Jag har sån livslust .. och drömmar om framtiden. 


     Sen på lördagen .. kom mina föräldrar och då vart det tårta-fika, massa prat och senare resturang-besök,

     på kvällen. Med god mat! Resturangen får väl inte superbra recension av mig men maten var bra-

     Och då är jag nöjd. Vart kötträtt för mig ;)


     Och idag har vi tagit promenad med mina föräldrar, ätit och fikat :)

     De åkte hem för en stund sen. Är nu en trött tjej men nöjd :)
     Och senare ikväll blir jag firad av hans föräldrar och då äter vi upp sista biten av tårtan ;)


     Hur har Din helg varit?

   

    


     

 
 
Maria

Maria

23 april 2017 19:08

Låter som att du haft en toppen helg. <3

Nu har jag skaffat instagram, det står vad jag heter på min låsta blogg. Vet inte alls hur det funkar ännu så skriv gärna lite tips hur jag ska använda det :)

http://www.olikasidoravlivet.blogg.se

 
Sanna

Sanna

23 april 2017 19:20

Åh Stort Grattis i efterskott gumman <3 Låter som du haft en toppenhelg <3

SV: Min helg har varit hyfsad i alla fall, fått en del gjort så nu är jag trött men nöjd =)

Kram
Sanna

http://krimskramsan.bloggplatsen.se

 
Days by Johanna

Days by Johanna

23 april 2017 19:37

åh låter som en härlig helg :) Vår hel har med varit bra med kosläpp och massor med fix i trädgården.

ja och dörrarna kommer bli ännu snyggare när de blir vitmålade.

http://daysbyjohanna.blogg.se

 
Annelie

Annelie

24 april 2017 06:18

En helt UNDERBAR helg med andra ord.
Skoj att sitta och prata om dåtid, nutid och framtid.
Framför allt om man varit med på en sådan resa som du har varit, rent mentalt.
Bara på denna stund jag har känt dig,,, märker jag av en stor skillnad.
Du är sååå glad i din text.

Ha nu en helt underbar måndag vännen... // Kramar om Annelie

http://gifta6570.bloggplatsen.se

 
skotetmotlivet

skotetmotlivet

24 april 2017 07:57

Låter som en underbar helg :)

Kram

http://skotetmotlivet.bloggplatsen.se

 
åsa i åsele

åsa i åsele

24 april 2017 07:59

Grattis än en gång <3

Din helg/födelsedag låter toppen :)

Idag fyller Elin 11 år så vi har firat lite med paket innan det var dax att bege sig till skolan.

kram

http://naltanorrland.blogspot.se

 
Jennifer Queen

Jennifer Queen

24 april 2017 09:19

Vilken härlig helg :D

http://thequeenie.se

 
natalia

natalia

24 april 2017 09:21

Underbart!

http://nouw.com/nattis

 
LIL BABUSTYLE - Vem sa att man inte kan läsa tankar?

LIL BABUSTYLE - Vem sa att man inte kan läsa tankar?

24 april 2017 12:06

Men åh vad det glädjer mig att du har haft sån bra helg! Det förtjänar du! :) Jag har haft en hyfsat okej helg också.

http://nouw.com/lilbabustyle

 
★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lä

★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lä

24 april 2017 21:08

Men du så fint det låter :). Så hoppfullt :)

http://www.saramadeleine.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annie - 22 oktober 2018 19:09

       NU har det hänt något .......            Jag har flyttat och finns numera på annan address, nämligen www.nouw.com/by_anniess        Alttså www.nouw.com/by_anniess         Hoppas vi ses där!           Kramar Annie ..... ...

Av Annie - 22 oktober 2018 18:51

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9792966971

Av Annie - 21 oktober 2018 19:48


  Har så mycket i skallen just nu ....           men ni kommer förstå tids nog ;) mest roliga saker.           Jag har haft en riktigt bra helg och det känns Helt okej med jobb imorrn.           Ska faktiskt bli kul ;)              Är ...

Av Annie - 20 oktober 2018 14:36


     Ha en fin lördag alla läsare & bloggare!      Ska alldeles strax iväg. Bortbjuden på fikakalas och sen middag på det. En helkväll :)        Blir trevligt och kul!        Ha en fin kväll kära Du :)     ...

Av Annie - 19 oktober 2018 12:12


    Inom en snar framtid kommer det nog hända lite saker här på bloggen .. ;)          Annars är det ju fredag idag och det känns toppen. Känner mig lite piggare idag :)       Min helg blir lugn med träning, vila och småfix.      Ja imorr...

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< April 2017 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Skapa flashcards